عضو شورای شهر ساری:

عضو شورای شهر ساری بر نقش رسانه‎ها در افزایش آگاهی سیاسی مردم در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش شمال آنلاین، محمدحسن محمدی‌کیادهی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه معتقدم شورای شهر باید به سمت و سوی حقایق برده شود و من نگران این موضوع هستم اظهار کرد: باید با با فرهنگ سازی و آشنایی شهروندان با قوانین شورا در این زمینه بخشی از جامعه روشنگری شود.

وی با بیان اینکه اگر در شورای شهر خیانت شود، اعتماد عمومی نشانه گرفته و زمینه ایجاد بی‌اعتمادی را فراهم می‌کند. تصریح کرد: بحث خرید و فروش آرا اثرات منفی را بوجود می آورد.

محمدی کیادهی با اشاره به اینکه شهروندان با مطالعه و بررسی افراد کارامد و اصلح را مورد حمایت خود قرار دهند خاطر نشان کرد: با خیانت عضو شورای شهر اثرات منفی در جامعه پدیدار می شود.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه رسانه ها در افزایش آگاهی سیاسی مردم در انتخابات نقش مهمی دارند افزود: بداخلاقی انتخاباتی در دوره سوم شورای شهر ساری کلید، خورد،در دوره چهارم هم شاهد روند بداخلاقی انتخاباتی نظیر خرید و فروش آراء بودیم به همین دلیل کیفیت ارائه خدمات در شورا کاهش پیدا کرده است.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه در دوره سوم و چهارم اشرافی‌گری در شورای شهر ساری مطرح شده بود، کلاس کار اعضا به این بود که ماشین‌های شاسی بلند و ساعت ۱۰ میلیونی در دست داشته باشد، تصریح کرد: برخی از اعضای شورای شهر از قبل پرونده ماده ۱۰۰ کاسبی می‎کردند و همین موارد باعث کاهش خدمات شد،وجود آراء هم در سبد شورای شهر باعث کاهش کارکرد اعضا شده است.

وی با اعلام اینکه در دوره پنجم تا حدودی نیروهای مناسبی پای کار آمدند، گفت: برخی از نیروهای که سابقه اجرایی در حد مدیرکل و استاد دانشگاه در این دوره ورود پیدا کردند.

عضو شورای شهر ساری اضافه کرد: بر اساس قانون هر عضو شورای شهر در یک منطقه باید سه ستاد داشته باشد،این در حالی است که یک عضو فعلی شورا در حال حاضر در یک منطقه ۱۰ ستاد در اختیار دارد.

وی با اعلام اینکه در دوره قبلی شورای شهر ساری نفر اول تنها ۱۳ درصد رای مردم را در اختیار داشت، گفت: اعضای شورای نماینده اکثریت مردم نیستند.

وی اضافه کرد: بنده نماینده مردم هستم، مردم از عملکرد عبوری راضی هستند،البته نارضایتی هم وجود دارد، باید این دغدغه‌ها را به خوبی انتقال داد.

عضو شورای شهر ساری با اعلام اینکه در تایید صلاحیت‌ها وارد فضای بازی‌های سیاسی موجود در شهر نشدم، گفت: زمانی که متوجه این موضوع شدم، خودم را وامدار هیچ یکی از این گروه‌ها نکردم.

وی بیان اینکه در شهر ما کاستی‌های زیادی وجود دارد، تصریح کرد: حضور افراد با تجربه در شورای شهر یکی از نیازهای اساسی است و انتظار است که در این زمینه دغدغه‌ها جدی گرفته شود.

کیادهی با اعلام اینکه می‎توانیم این‌طور عنوان کنم که  نام عملگرایی در شهرداری ساری برگرفته از روند درگیری حیدری و صفدری قدیم کیاسر است، افزود: عملگرایی برداشت صحیح مردم از اقدامات مناسب مسؤولان بود ولی برخی‌ها از فضا عملگرایی برای بالا کشیدن خودشان دکان درست کردند و به لقب زیبایی مردمی خدشه وارد کردند، به دلیل سوء استفاده‌ای که از جریان عملگرایی شد باید مختومه شود و هر فردی از این عناوین استفاده می‌کند به دنبال نفع شخصی خویش است و ممکن است به دنبال بهره‌برداری از این عنوان خدمات شهرداری ساری نادیده گرفته شود.

دولت باید در زمینه کارخانه‌های زباله‌سوز کمک کند

عضو شورای شهر ساری درباره کارخانه زباله‌سوز ساری بیان کرد:  اقداماتی در گذشته انجام شد،عبوری به این روند سرعت داد،برخی از پروژه‌های که در ساری داریم ممکن است یک ماه دیگر به بهره برداری برسد، برخی از دستگاه‌ها دیگر برای ساماندهی کارخانه زباله سوز باید  ورود پیدا کنند،  این پروژه شهری نیست، دولت هم باید در این زمینه کمک کند،بقیه پروژه هم باید توسط دولت جدید پیگیری شود.

پرونده گروه عملگرایی باید مختومه شود

عضو شورای شهر ساری گفت: عملگرایی برداشت صحیح مردم از اقدامات مناسب مسؤولان بود ولی برخی‌ها از فضا عملگرایی برای بالا کشیدن خودشان دکان درست کردند و به لقب زیبایی مردمی خدشه وارد کردند، به دلیل سوء استفاده‌ای که از جریان عملگرایی شد این مسئله باید مختومه شود و هر فردی از این عناوین استفاده می‌کند به دنبال نفع شخصی خویش است و ممکن است به دنبال بهره‌برداری از این عنوان خدمات شهرداری ساری نادیده گرفته شود.