ونگ وا:دکتر ایوب برزگر نژاد رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان نکا در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران نکا با اشاره به برنامه های دولت دکتر روحانی در چهارساله اول، آن را بسیار اساسی دانست. ویبا اشاره به برنامه جامع طرح تحول سلامت در کشور که در این دولت اجرایی شد گفت این طرح جان بسیاری از افراد را نجات داد. در گذشته چقدر افرادی بدلیل نداشتن هزینه های درمان جراحی قلب یا … جانشان را از دست می دادند ول اکنون فقط ۵ درصد هزینه را می پردازند در گذشته باید ۷ برابر این رقم را می پرداختند.

دکتر برزگر نژاد همچنین گفت در همین مازندران هزاران نفر در اثر شکستگی و… پیچ و پلاک در دست و پایشان بود ولی پول نداشتند آن را خارج کنند در این دوره رفتند به بیمارستانها با کمترین هزینه از این مشکلات نجات یافتند. طرح تحول سلامت دهها برابر پرداخت یارانه مستقیم به مردم کمک کرد.

وی گفت: بیشتر وقت دولت روحانی در این چهارسال به سیاست خارجی اختصاص یافت. البته اگر همه چهارسال برای سیاست خارجی وقت می گذاشت بازهم به جا بود. شما فرض کنید اگرکشور در جنگ باشد اولویت مسئولان چیست؟ به سراغ سازندگی می روند؟ خیر چون از یک طرف سازندگی شود از طرف دیگر در جنگ تخریب می شود. کما اینکه دیدیم در زمان جنگ ، ما همه سرمایه کشور حتی سرمایه انسانی رافدا کردیم تا مملکت بماند. امروز هم کشور در شرایطی بود که پرونده کشور در شورای امنیت بود و از طرفی کشور در معرض بزرگترین تحریم بین المللی قرار داشت. وی افزود : دولت روحانی با حساسیت بالا نسبت به این موضوع توانست پرونده ایران را از شورای امنیت خارج کند و تحریم های بین المللی که غالبا مربوط به هسته ای بود را لغو کند. در چنین شرایطی کار بزرگی انجام شد. امروز هر دولتی روی کار بیاید مدیون تلاش و زحمات دکتر روحانی در این چهار سال است

رئیس ستاد دکتر روحانی در نکا افزود: عالم ترین افراد به اینکه دکتر روحانی در این چهار سال چه کرد همین رقبای انتخاباتی اش هستند. آنها سعی دارند با سیاه نمایی مردم را از عملکرد دولت نا امید کنند. وی افزود طبیعی است هرکسی املا نوشت احتمالا غلط هم دارد. آقایانی که در مناظرات سیاه نمایی می کنند. چون یک روز هم رزومه کار اجرایی در حد رئیس جمهوری ندارند. متاسفانه دیدیم که در مناظرات هیچ برنامه ای ارائه نکردند فقط با سیاه نمایی وبیان مطالب کذب دکتر روحانی ناچارشد بیشتر پاسخ آنها را دهد.

دکتر برزگرنژاد کنترل تورم را یکی دیگر از اساسی ترین کارهای دولت روحانی برشمرد که نفع آن برای همه اقشار ضعیف جامعه است. وی همچنین گفت برجام با نظر مستقیم مقام معظم رهبری و عقلای کشور که اغلب افرادی از خود اصولگرایان بود به نتیجه رسید  بدون شک در آینده نزدیک همه ظرفیتهای برجام را مردم می توانند حس کنند.

دکتر برزگر نژاد گفت: هر فردی در برخوردش با دیگری حتی دشمن خود نوع ادبیاتی که بکار می برد فهم و شعور و ادب خودش را نشان می دهد. انتخابات با همه پستی و بلندیهایش تمام می شود. دراین میان یک نفر برنده می شود و خیلی ها بازنده انتخابات می شوند. بازنده انتخابات کسانی هستند که می خواهند به هر طریقی فردی را برنده کنند. متاسفانه اینها افراد عادی نیستند، بزرگان سیاسی، اجتماعی، دینی و افراد تاثیر گذار جامعه هستند. بعنوان یک برادر دینی عرض می کنم بیاییم وجدان خود را قاضی کنیم و آرمانهای انقلاب، آینده مملکت را در نظر گیریم. اگر برای خود نفعی در نظر گرفتیم آن را در راستای سود رسانی به آینده نظام و مملکت در نظر گیریم نه اینکه منافع کشور را در مجاری نفع شخصی ببینیم.

دکتر برزگر نژاد ابراز امیدواری کرد مردم شهرستان نکا و استان مازندران این بار هم دکتر روحانی را همانند سال ۹۲ تنها نخواهند گذاشت و این راه مدیریت عقلانیت و خردورزی در کشور ادامه یابد.

در این نشست خبری عباسعلی معافی جانشین ستاد روحانی در نکا در سخنانی با اشاره به بحث آزادی مطبوعات و اندیشه در کشور گفت باید دید چه کسانی همیشه با آزادی بیان و دیدگاهها و آزادی مطبوعات مخالفت داشته اند. وی همچنین به اخلاق مداری در میان کاندیدای انتخابات اشاره کرد و افزود امروز برای ما ثابت شده که سخن یکی از کاندیدا در ماه گذشته که می گفت از همه امکانات و ابزارها برای رای نیاوردن روحانی استفاده می کنیم! چه بود. او امروز در مناظرات نشان داد که با همه ابزارهای شرعی و غیر شرعی و دروغ در پی تخریب دولت است تا بلکه بتواند رای روحانی را کم کنند انشاء ا… مردم ما جواب بی اخلاقی ها را در صندوق رای خواهند داد.