دبیر حزب کارگزاران مازندران:

دبیر حزب کارگزاران مازندران با اشاره به اینکه فضای دوقطبی مخالف و موافق شهردار زیبنده شهر نیست و ایجاد فضای دوقطبی خیانت به مردم شهر است گفت: تشکیل چنین فضایی برای حفظ منافع شخصی افرادی است که در پی کسب مقام هستند و کسانی که این فضا را سازماندهی و برنامه ریزی می کنند رسوا خواهند شد.

به گزارش ونگ وا، مهندس اسفندیار عشوری در نشست رسانه های حامی دولت در مازندران با اشاره به اینکه بی تدبیری افراد ناکارآمد در بدنه مدیریت شهری آسیب جدی به نظام و کشور وارد کرده است. اظهار کرد: هشت سال کشور با توهمات فردی اداره شد که کشور را به زوال کشاند.

وی با اشاره به اینکه دلواپسان تمامی مشکلات موجود در کشور را به تحریم ربط داده بودند و می گفتند برجام کاغذ پاره اب بیش نیست تصریح کرد: در انزاوای کامل قرار گرفتیم و از نظر جذب سرمایه خارجی به عنوان مهمترین عوامل موثر در تحقق رشد اقتصادی تجارت خارجی با مشکلاتی مواجه بودیم.

اتنخابات عادلانه سبب نجات کشور از لبه پرتگاه شد

عشوری با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات سال ۹۲ خاطر نشان کرد: اتنخابات عادلانه سبب نجات کشور از لبه پرتگاه شد.

رئیس اسبق شورای شهر ساری افزود: با اقدامات و برنامه های دولت تدبیر و امید، تیم سیاست خارجی و حمایت رهبری وارد مذاکرات شدیم و حق ملت ایران را ادا کردیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران کشور گفت: برجام با تمام توان به ثمر نشست و سایه جنگ از کشور برداشته شد و غنی سازی ایران د رتوافقنامه به رسمیت شناخته شده است.

عشوری با اشاره به اینکه نیازهای پزشکی با درصد غنی سازی تامین می شود افزود: تولیدات داخل در بازارهای جهانی به فروش می رسد و هر آنچه دولت و نظام به دنبال آن بود از برجام کسب کردیم.

وی با بیان اینکه تولید نفت خام ایران به روزانه سه میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه رسیده است اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در دور دوم و حمایت از روحانی شاهد توسعه سیاسی و اقتصادی در کشور باشیم.

اگر منتقد نبودم وارد عرصه انتخابات نمی شدم

دبیر حزب کارگزاران مازندران گفت: اگر منتقد نبودم وارد عرصه انتخابات نمی شدم زیرا منتقد جدی وضعیت موجود شورای شهر ساری هستم.

نظارت بر اجرای پروژه ها وجود ندارد

رئیس اسبق شورای شهر ساری گفت: نظارت بر اجرای پروژه های شهر ساری وجود ندارد اگر قرار است عملکرد شهرداری ها مورد ارزیابی قرار گیرد باید اطلاعات لازم را داشته باشیم.

عشوری افزود: شهرداریها آمار درستی به مردم و رسانه ها نداده اند تا قضاوتی در مورد هزینه های انجام شده صورت گیرد هر گاه شهرداری ها مبلغ هزینه ها را ارائه دهند می توان قضاوت درستی در مورد آنها داشت.

وی تصریح کرد: شهردار متعلق به فرد خاصی نیست بلکه به همه مردم تعلق دارد. هر چه منافع مردم باشد تصمیم می گیریم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران کشور اظهار کرد: فضای دوقطبی مخالف و موافق شهردار زیبنده شهر نیست ایجاد فضای دوقطبی خیانت به مردم شهر است ایجاد این گونه فضاها توسط افرادی برای کسب و حفظ منافع شخصی است کسانی که این فضا را سازماندهی و برنامه ریزی می کنند رسوا خواهند شد.