دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه روحانی کشور را به صورت مخروبه اقتصادی تحویل گرفت گفت: در وضعیت اقتصاد کشور تفاوت ایجاد شده است.

به گزارش ونگ وا، نصرالله دریابیگی در چهارمین نشست رسانه های حامی دولت در مازندران به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و افزود: امیدواریم این انتخابات مهم منتج به خیر و برکت و حمایت از مستضعفان، کار، تولید و نخبه گرایی درجامعه شود.

وی به عضویت بیش از ۹۰ هزار کارگر در خانه کارگر مازندران اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ هزار نفر از این اعضا بازنشستگان تامین اجتماعی هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر ضمن قدردانی از خبرنگاران تصریح کرد: رسانه ها همیشه یار و یاورمان بوده اند و صدای مظلومیت قشر کارگر را به گوش مردم مازندران و کشور رساندند.

دریابیگی با اشاره به اینکه ستاد انتخاباتی خانه کارگر در سال گذشته شکل گرفته است خاطر نشان کرد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد به طوری که با تعداد ۲۳ هزار نفر از اعضای ستاد به صورت چهره به چهره دیدار داشتیم.

دبیر خانه کارگر اظهار کرد: شرکت در انتخابات حفظ حراست از میراث گرانقدر انقلاب اسلامی ایران است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری باری دیگر به اتنخابات پیش رو آری خواهند گفت و منسجم تر از گذشته شرکت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری باید انتخاب شود که در حفظ آرمان های امام قدم بردارد و در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به فکر زندگی و آبروی مردم باشد. تصریح کرد: با تمام قدرت در خفا و آشکار از دکتر روحانی حمایت می کنیم.

دریابیگی خاطر نشان کرد: دولت روحانی در دور دوم دولت سازندگی و ادامه دولت هاشمی رفسنجانی و خاتمی است.

این مسئول با اشاره به اینکه احمدی نژاد رئیس جمهور وقت با شعار پاکدستی به میدان آمد و با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها حادثه ناگواری به نام سونامی اقتصادی را بوجود آورد افزود: تورم ده درصدی در دولت نهم و دهم تا ۴۹ درصد رسیده بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر د رادامه گفت: تورم ۴۹ درصدی در دولت نهم و دهم مرگ فقرا و جشن اغنیا را بدنبال داشت.

وی با تاکید بر اینکه کارگران به وعده های عوامفریبی یارانه ای توجه نکنند گفت: ما تشکیلات کارگری و ملی هستیم که وصل به سازمان بین المللی کار هستیم و فعالیتمان دفاع از حق کارگران و بازنشسته ها است.

دریابیگی ضمن انتقاد از واردات بی رویه محصولات خارجی و عدم نظارت کافی اظهار کرد: در گذشته واردات سبب از بین رفتن فرصت های شغلی و اشتغال زایی جوانان و کارگران شد.

وی با اشاره به اینکه روحانی کشور را به صورت مخروبه اقتصادی تحویل گرفت گفت: در وضعیت اقتصاد کشور تفاوت ایجاد شده است.

دریابیگی تصریح کرد: دولت تورم افسارگسیخته را مهار و رشد اقتصادی را بهبود بخشید بنابر این تداوم این روند مورد تاکید جامعه کارگری است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه من به دنبال یک لقمه نان کارگران هستم و اعتقاد دارم که بهبود وضعیت معیشت کارگران با وعده های پوپولیستی تحقق نخواهد یافت تصریح کرد: وظیفه دولت ها دفاع از تشکیلات کارگری است؛ انصافا در دولت تدبیر و امید حمایت جانانه ای از قشر کارگران نسبت به دولت گذشته صورت گرفته است.
دبیر خانه کارگر خاطر نشان کرد: با انتخاب آقای روحانی دولت قادر به تامین منافع صنفی کارگران و تولید کنندگان خواهد بود.

دریابیگی ادامه داد: ۲۴  کانون بازنشستگی داریم که بیش از ۲۵ هزارنفر آموزش رایگان را در این کانون در رشته های مختلف دیده اند.

وی به تغییرات متعدد مدیران در دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی طی هشت سال دولت های نهم و دهم هر سال یک مدیر عامل عوض می کرد. تامین اجتماعی به بدترین وضع ممکن در آمد.