ونگ وا: مهندس نریمان رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان مازندران در اولین نشست خبری خود در جمع رسانه های استان گفت: اصلاح طلبان و اعتدالگرایان و اصولگرایان حامی روحانی در هیچ دوره ای مثل دوره اخیر منسجم و متحد نبوده اند.

رئیس ستاد روحانی در پاسخ به سوالی در باره نقش پوششی دکتر جهانگیری در اتخابات گفت: این نشان می دهد جهانگیری بعنوان یک معاون اول در تیم دکتر روحانی چقدر توانمند است ویک سرو گردن از رقبا بالاتر است. و این نشان دهنده تیم قدرتمند دولت روحانی است که از چه وزرا و معاونین شاخصی بهره برده است.

وی درخصوص میزان اقبال عمومی از دکتر روحانی در این دوره از انتخابات آن را خیلی خوب توصیف کرد و افزود بدون شک روحانی در دور اول با قاطعیت پیروز انتخابات است اما آرای بیشتر رئیس جمهور باعث عزا و سرافرازی کشور در سطح بین الملل است که تلاش داریم به این خواسته برسیم. وی درباره میزان توجه مردم مازندران از دکتر روحانی در انتخابات ۹۲ گفت البته در جاهایی ممکن است برخی مدیران در استان ضعفهایی داشته باشند که باید در دور بعدی جبران شود و ما سعی خواهیم کرد از سال ۹۲ به مراتب رای بیشتری در این استان جذب کنیم. وی همچنین گفت حدود ۷۵ درصد نمایندگان استان از حجت الاسلام ناطق نوری تبعیت می کنند قطعا آقای ناطق از آنها می خواهد تا برای حمایت همه جانبه از روحانی بسیج شوند.

چه قالیباف به نفع رئیسی کنار برود چه نرود ما دغدغه و نگرانی نداریم چون آرای ما در صورت مشارکت حداکثری بالای ۵۰ درصد است. از طرفی که خود قالیباف نیز اعلام کرد کاندیدای پوششی نیست و آرایی بیشتر از دیگر نامزدهای همسو دارد.

حواسمان باشد رقبای ما اقدامات و شعارهای ما را جعل نکنند. فقط ستاد آقای روحانی است که آمادگی پذیرش همه سلیقه ها و جناح ها و احزاب و همه کسانی که دل در گرو ایران دارند را داراست. هیچ اصلاح طلب با شناسنامه ای در ستاد دیگر نامزدها حضور نمی یابد و اگر هستند جعلی هستند.

درباره احتمال ریزش آرا که بخشی از آن ناشی از ضعف مدیران است با اقدامات همان عناصر جبران کردیم. در حال کلی، اقبال بزرگان و عناصر استانی که مورد تایید و حمایت مردم هستند در جای جای مازندران (از شرق تا غرب) به سمت و سوی آقای روحانی است.آمادگی کامل برای برگزاری مناظره ها داریم و این را فرصتی برای بهبود شرایط آرای خود می دانیم.

درباره شعارهای پوپولیستی رقیبان، کاری جز روشنگری آگاهی بخشی نداریم ما نمی توانیم مثل آنها رفتار کنیم مثلا وقتی آنها می گویند یارانه را سه برابر می کنیم ما نمی توانیم با آنکه در راس قدرت هستیم ۵ برابر اعلام کنیم چون چنین رفتاری صحیح و قانونی نیست. حتی خود هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری سایتی منتصب به یکی از نامزدها را (با چنین شعارهای پوپولیستی) فیلتر کرد.دولتمردان قبلی، مسکن مهر را در ۸ سال نتوانستند به اتمام برسانند آنوقت انتظار دارید در این دولت چند ماهه به پایان برسد!  در کل کشور ۱۱۷ هزار واحد بدون متقاضی وجود دارد چرا  انتظار دارند سیاست ها و برنامه های ورشکسته و مطالعه نشده ادامه یابد؟ با این همه مسکن مهر‍ ۹۶٫۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نظر داریم شهریور ماه تمام شود.

 

معاونان روحانی فراتر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند/ در مرحله نخست پیروز انتخابات هستیم/ نمی توانیم مثل رقیب عوامفریبی کنیم

معاونان روحانی فراتر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند/ در مرحله نخست پیروز انتخابات هستیم/ نمی توانیم مثل رقیب عوامفریبی کنیم

معاونان روحانی فراتر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند/ در مرحله نخست پیروز انتخابات هستیم/ نمی توانیم مثل رقیب عوامفریبی کنیم