دكتر ربيع فلاح، در اين جلسه كه با حضور رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی برگزار شد، با بيان اين كه مازندران با پرداخت بيشترين فقره تسهيلات بسته رونق توليد، رتبه نخست كشور را داراست، گفت: با همكاري دستگاه هاي نظارتي، بحمدالله تسهيلات پرداخت شده بسته رونق توليد به واحدهاي توليدي در مازندران در مسير رونق توليد و اشتغال صرف شده…

 به گزارش روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی و مدیر عامل بانک کشاورزی کشور برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال های ۹۵ و ۹۶ به عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی در مازندران طی سال ۹۵ با جدیت و همکاری همه قوا و نهادها پیگیری شد و تحقق اين سياست ها در سال ۹۶ نیز با عزم راسخ و برنامه جهت دار در راستای تقویت تولید و اشتغال و شکوفایی فضای کسب و کار تداوم دارد.

رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به این که اقتصاد مازندران، استعداد بالایی برای شکوفایی دارد، افزود: گر چه مازندران از صنایع بزرگ محروم است، لیکن با توجه به این که از استان های ممتاز در حوزه کشاورزی و گردشگری است و توانمندی های خوبی برای توسعه تولید دارد، نیازمند توجه بیشتری است.

استاندار با بیان این که استان مازندران در تامین امنیت غذایی کشور سهم بسزایی دارد، خاطر نشان ساخت: سهم مازندران از اعتبارات، تسهیلات، فاینانس و برخورداری های ملی کافی نیست.

ربيع فلاح جلودار، با بيان اين كه مازندران با پرداخت بيشترين فقره تسهيلات بسته رونق توليد، رتبه نخست كشور را داراست، گفت: با همكاري دستگاه هاي نظارتي، بحمدالله تسهيلات پرداخت شده بسته رونق توليد به واحدهاي توليدي در مازندران در مسير رونق توليد و اشتغال صرف شده است.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به ۴۲ میلیون نفر شب اقامت مسافر در استان طی سال ۹۵ و ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنعت گردشگری در مازندران، تاکید نمود:ارایه تسهیلات کم بهره گردشگری، اتمام پروژه های راه های مواصلاتی و تمهید زیرساخت های استان در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.

ربیع فلاح، مازندران را استانی تاثیر گذار بر سیاست ها و برنامه های دولت و افزایش رضایتمندی مردم بدلیل حضور بالای گردشگران و مسافران توصیف نمود و بر حمایت از بخش خصوصی و دولتی برای اجرای پروژه های موثر در توسعه استان بویژه در بخش کشاورزی و گردشگری تاکید کرد.

وي ابراز اميدواري نمود با توجه ويژه دولت و ارايه تسهيلات مناسب، شاهد رونق اقتصادي و كاهش بيكاري در سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال در مازندران باشيم.