معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در هشت شهر استان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش ونگ وا، علیرضا یونسی در جلسه هم اندیشی احزاب و رسانه ها برای ایجاد نشاط و مشارکت حداکثری مردم مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران به پیش رو بودن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و افزود: این روزها بهار سیاسی جامعه است و به مناسبت انتخابات جامعه محوری در حال شکوفایی است.

وی با اشاره به اینکه مردم با پیگیری و بررسی به دنبال این هستند تا در انتخابات شوراها پارلمان محلی را شکل دهند اظهار کرد: انتخابات بیانگر قدرت مردم است زیرا با اختیار، میل و رغبت خود قدرت را در حیطه خود جابجا می کنند.

یونسی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: وزارت کشور به‌عنوان مجری انتخابات، همه شرایط و لوازم مورد نظر را برای برگزاری شکوهمندانه‌ترین انتخابات فراهم کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از آمادگی و برنامه ریزی نیرو های سازماندهی از خرداد سال گذشته، خبر داد و گفت: در حال حاضر همه امکانات، نیروها و سازوکارها آماده برگزاری شکوهمندانه انتخابات است.

وی گفت: همه افرادی که سر صندوق‌های هزاران شعبه انتخابیه مازندران به کارگیری می شوند از انتخاب و آموزش‌های لازم برخوردار هستند.

یونسی به تجربیات گذشته و اتنخابات موفق اسفند سال ۹۴ در مازندران اشاره کرد و گفت: به همت مردم و احزاب گروه سیاسی شکوهمندانه‌ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب برگزار شده است.

یونسی با بیان اینکه انتخابات ۸ شهر در مازندران به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: دستگاه های تمام الکترونیک در شهرهای نکا، بهشهر، بابلسر، بابل، آمل، قائم شهر، تنکابن و چالوس بدون اتصال به اینترنت از یک شبکه داخلی بسیار مجهز بهره می گیرد.

وی گفت: بیش از ۵۰ هزار نیروی سازماندهی شده برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات بکارگیری می شوند.