مقام عالي دولت در استان، در اين مراسم با بيان اين كه دولت یازدهم اهتمام شایان توجهی در جهت تحقق شعارهای حوزه سلامت بخرج داده است، افزود:در مازندران بيش از ۱۲۰۰ ميليارد تومان براي تمهيد زيرساخت هاي بخش سلامت و ارايه خدمات درماني در دولت تدبير و اميد هزينه شده است.

 مرکز درمانی شهید پولادی چمستان با حضور دكتر فلاح، استاندار مازندران به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي استانداري، ربیع فلاح٬ مقام عالي دولت در مازندران در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز کارگر٬ با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید٬ تلاش ها و اقدامات موثری در حوزه کارگری صورت گرفته است٬ عنوان نمود: دولت یازدهم اهتمام شایان توجهی در جهت تحقق شعارهای حوزه سلامت بخرج داده و برنامه های این حوزه با جدیت در حال پیگیری است.

استاندار با اشاره به اين كه در مازندران بیش از ۵۰۰ هزار نفر افراد فاقد بیمه در دولت یازدهم تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، ياد آور شد: با افزایش حمایت‌های بیمه‌ای در دولت يازدهم گام‌های بلندی برای افزایش شاخص‌های سلامت و امکان دسترسی افراد به زیرساخت‌های درمانی برداشته شده است.

ربيع فلاح با بيان اين كه در آغاز به كار دولت يازدهم، بيمه كارگران ساختماني از مشكلات استان در اين بخش بود، تصريح نمود: بيش از ۵۰ هزار نفر كارگران ساختماني مازندران در دولت تدبير و اميد بيمه شدند.

نماينده عالي دولت در استان، با بيان اين كه امروز در دولت يازدهم به فرزندان عزيز ايراني

زير ۱۴ سال، خدمات رايگان دندانپزشكي ارايه مي شود، افزود: غربالگري كودكان دبستاني و اجراي طرح پزشك خانواده در دو استان مازندران و فارس كه از جمله نتايج ارزشمند آن  ثبت و ضبط الكترونيكي سوابق افراد مي باشد  از ديگر خدمات دولت يازدهم در حوزه سلامت است.

استاندار، خاطر نشان كرد: در مازندران بيش از ۱۲۰۰ ميليارد تومان براي تمهيد زيرساخت هاي بخش سلامت و ارايه خدمات درماني در دولت تدبير و اميد هزينه شده است.

ربيع فلاح در بخش پاياني سخنان خود كارگران را ستون هاي اصلي اقتصاد مقاومتي توصيف نمود و گفت: سياست هاي اقتصاد مقاومتي در استان با جديت هر چه تمام تر در حال پيگيري است و مازندران در شمار استان برتر كشور در اين راستاست.

مرکز درمانی شهید پولادی چمستان که در آذرماه ۱۳۹۳ کلنگ زنی و در ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با روز کارگر با حضور استاندار افتتاح شد در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع٬ بنایی بالغ بر ۱۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

این مرکز درمانی دارای واحدهای ارایه خدمات دندانپزشکی٬ مامایی٬ آزمایشگاه٬ داروخانه٬ تزریقات و پانسمان و اورژانس می باشد.


.” title=”هزينه ۱۲۰۰ ميليارد توماني دولت يازدهم در حوزه بهداشت و درمان در مازندران”>هزينه 1200 ميليارد توماني دولت يازدهم در حوزه بهداشت و درمان در مازندران
.” title=”هزينه ۱۲۰۰ ميليارد توماني دولت يازدهم در حوزه بهداشت و درمان در مازندران”>هزينه 1200 ميليارد توماني دولت يازدهم در حوزه بهداشت و درمان در مازندران