معاون حقوقی رئیس جمهور مطرح کرد

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه تعارض منافع برای مقابله با حقوق های نامتعارف در دولت با مجلس و قوه قضاییه تنظیم شده است.

به گزارش ونگ وا، حجت الاسلام مجید انصاری در نشست خبری رسانه های مازندران با بیان اینکه تخریب دولت از طرف رسانه‌های معاند و ضد انقلاب معلوم است که می‌خواهند پیوند دولت و ملت را تضعیف کنند و دشمنی با مردم و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بخشی از تخریب‌ها که در داخل انجام می‌شود حسادت، تعصبات خاص و رقابت‌های کودکانه انتخاباتی است.

وی دلیل بخشی از این تخریب‌ها را  پایین بودن سطح فرهنگ و تأمل سیاسی دانست و افزود: دولت همواره نقد را تشویق کرده و از آن استقبال می‌کند اما برخی از دایره دین و اخلاق خارج هستند و به تخریب‌های نامشروع روی می‌آورند.

برخی فضای سیاسی کشور را غبارآلود کرده اند 

معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم باید با منزوی کردن تخریب گران سیاسی عرصه سیاسی کشور را پاک‌سازی کنند، خاطر نشان کرد: یک عده به جای شفاف‌سازی که مردم خوب ببینند به کانون گرد و غبار تبدیل شده‌اند و فضای سیاسی کشور را غبارآلود می‌کنند.

چهره هاشمی پشت ابر تخریب نماند

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه عده ای فضای سیاسی کشور را غبار آلود کرده اند گفت: چهره حقیقت پشت ابر نمی‌ماند همانطور که چهره هاشمی پشت ابر تخریب نماند.

بازگشت ۲۳ میلیارد تومان حقوق نجومی به خزانه دولت

وی با اشاره به اینکه حقوق‌های نجومی فقط مربوط به دولت نبوده و به سه قوه ارتباط داشته است که بعد از پیگیری‌ها و بررسی‌ها  ۳۰۰ و خورده‌ای مورد دریافتی نامتعارف داشته‌اند تصریح کرد: مجموع دریافتی‌های غیرمتعارف ۲۳ میلیارد تومان بود که به خزانه برگشت.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه تعارض منافع با مجلس و قوه قضاییه تنظیم شده است که اگر کامل تصویب شود ریشه این مسائل خشکانده می‌شود.

انصاری با بیان اینکه خیلی‌ها سعی کردند رئیس جمهور را عصبانی کنند، افزود: پشت صحنه گفته‌اند که در انتخابات این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه هیچ کلنگی بی‌حساب بر زمین زده نشد، یادآور شد: اعتبارات و ثروت مردم را در بیابان خرج نکرد و ۲۱ هزار واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل با تخصیص اعتبار راه‌اندازی شده است.

دولت تدبیر و امید تورم ۴۴ درصدی افسار گسیخته را مهار کرد

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تورم ۴۴ درصدی افسار گسیخته را مهار کرد، افزود: دولت تورم را به ۸/۶ درصد رسانده است که کسی  نتوانسته در تاریخ ایران در فاصله سه ساله توانسته باشد ۳۰ درصد تورم را کاهش دهد.

انصاری گفت: دولت بی‌توجه به مردم و مستضعفان نیست و امسال دریافتی کمیته امداد و بهزیستی سه برابر شده است.

پایان ایران هراسی و به رسمیت شناختن انرژی هسته ای  

انصاری با بیان اینکه دستاوردهای برجام بسیار زیاد است اما بسیاری از افراد و گروه‌ها به دنبال این هستند که تا با برجام دولت را تخریب کنند و آثار برجام را ناچیز بشمارند، گفت: انسان باید کور باشد آثار برجام را نبیند و فروش کیک زرد، پایان ایران هراسی و به رسمیت شناختن انرژی هسته‌ای را از دستاوردهای برجام برشمرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از خلاهای عرصه سیاسی ما نبود احزاب ریشه دار فراگیر است، اظهار کرد: اگر احزاب واقعی و گسترده داشتیم می‌توانستیم بهتر در میدان انتخابات نقش‌آفرینی کنیم.

انصاری تصریح کرد:  گروه احزاب برای انتخاب درون حزبی بهترین را انتخاب کرده و به فرد اصلح به مردم معرفی می‌کنند، طبعا” هر حزبی می‌خواهد پیروز شود برنامه‌هایی می‌دهد و مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و رأی هم آوردند نظارت می‌شوند که به تعهدات خود عمل کنند اما در کشور ما به این گونه نداریم و احزاب کوچک و اسمی زیادی وجود دارد و عمدتا” جبهه‌ها هستند که در انتخابات فعال می شوند.