دبیر حزب کارگزاران سازندگی ساری:

دبیر حزب کارگزاران سازندگی ساری با بیان اینکه رفتار حزبی در توسعه شهری و ملی موثر است، گفت: از دوره مشروطه اولین گام حرکت به سوی رفتار حزبی شکل گرفت که تا به امروز جامعه ایران نتوانست این رفتار را به نقطه توسعه برساند تا بهره ای برای مردم داشته باشد.

به گزارش  ونگ وا، سعید بهاری اردشیری، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه رفتار حزبی در توسعه شهری و ملی موثر است، اظهار کرد: از دوره مشروطه اولین گام حرکت به سوی رفتار حزبی شکل گرفت که تا به امروز جامعه ایران نتوانست این رفتار را به نقطه توسعه برساند تا بهره ای برای مردم داشته باشد.
وی افزود: فعالیت‎های احزاب بیشتر در زبان و بر روی کاغذ است در حالی که باید در عمل ثابت شود.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی ساری، بیان کرد: اگر بنا باشد در شهر خودمان احزاب لیست بدهند و در انتخابات شرکت کنند میزان تاثیرگذاری آن زیاد نخواهد بود در حالی که مردم باید به این نقطه برسند که احزاب می توانند موثر باشند.

بهاری اردشیری، افزود: اگر رفتار حزبی توسعه یابد رفتار های برنامه محور، سازماندهی شده و توسعه می یابد.

وی متذکر شد: امروز در سطح شهر و عرصه انتخابات شورا، رفتار و برنامه توسعه محور مدنظر است و اگر افراد عقبه ای نداشته باشند دست مردم به جایی بند نیست و لی اگر مردم به کاندیدای یک حزب رای دهند در صورتی که خطایی داشته باشد، حزب مربوطه پاسخگو خواهد بود.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی ساری، در ادامه خاطرنشان کرد: اگر منتخبین از حزب خاصی نباشند در صورت خطا دست مردم به جایی بند نیست و آنها هم دنبال کار خود می روند، لذا ضروری است تلاش شود تا رفتارهای منوط به حزب بیشتر شود در این صورت میزان پاسخگویی بیشتر خواهد بود.

بهاری اردشیری، با تاکید بر اینکه اگر رفتار حزبی توسعه یابد توسعه ملی اتفاق می افتد، گفت: اکنون که احزاب می خواهند به نام خود لیست دهند می ترسند و می گویند که شکست می خوریم و اگر شکست بخوریم دیگر جایگاهی نداریم در حالی که اگر این شجاعت را داشته باشند و لیست بدهند در آینده می توانند توسعه خوبی را رقم بزنند.

وی افزود: بیاییم فارغ از هر نوع نگاه سیاسی به رفتار حزبی کمک کنیم تا زمینه توسعه شهری و در ادامه نیز توسعه ملی را شاهد باشیم.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی ساری، با اشاره به دبیر خویش در حزب کارگزاران در ساری، گفت: از این جهت من به عنوان یک عضو کوچک شهری، دبیری حزب کارگزاران سازندگی ساری را پذیرفتم تا استارت خوبی داشته باشم.

بهاری اردشیری ادامه داد: شاید این تصور باشد که چرا موقع انتخابات این مسئولیت را پذیرفتم؟ برای هر رفتاری یک بهانه‎ای لازم است و این نگاه از سال قبل بوده اما به این شکل علنی نشده است که امروز طی مصاحبه مطبوعاتی استارت کار زده شد تا به کمک شما دوستان رسانه ای موفق شوم تا رفتار و فکر حزب محور را در شهر خود توسعه بدهیم.

وی، با بیان اینکه شورای شهر باید غیر سیاسی باشد، گفت: خدمات شهری باید تعریف مختص خود را داشته باشد و برنامه محورتر عمل کند در حالی که رفتار ها در خدمات سلیقه محور شده است.
این فعال سیاسی، با اعلام اینکه قانون محوری در شورا شهر و شهرداری کمرنگ شده است، افزود: غفلت ما در پایبندی به قانون مسیر را به سمت سلیقه محوری خواهد برد.

بهاری اردشیری، با بیان اینکه امروز شهردارساری با امتیازات و دسترسی هایی که داشته توانسته قدم های قابل ملاحظه ای برای شهر بردارد و چهره شهر را تغییر دهد، تصریح کرد: اگر اعضای شورای کنونی شهر ساری با شهردار همرا ه تر بودند ساری جلوتر از جایگاه فعلی بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه ساری در ظاهر کلان شهر نشده ولی در بودجه هایی که بسته می شود مانند یک کلانشهر است، امروز برخی از اعضای شورای فعلی که تا قبل از این جزو منتقدین شهردار بودند امروز در تریبون ها از شهردار قدردانی می کنند! آیا انتقاد اول مغرضانه بود و تقدیر امروز هم برای منفعت های فردی؟!

بهاری اردشیری، در پایان سخنان خود، نقش رسانه ها را در راهنمایی و مراقبت مهم برشمرد و افزود: باید کمک کنیم تا رفتار و فکر حزب محور در شهر توسعه یابد و نتایج آن برای ما و مردم مشهود باشد.