مهندس احمدی فرماندار شهرستان نکا، در نخستین جلسه شورای اداری در سال ۹۶ بیان داشت: با توجه به سياستهاي ابلاغي بر طبق شعار سال ، اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال كه توسط مقام معظم رهبري اعلام شده است دولت هم درصدد است تا با مشاركت و بهره گيري از ظرفيت جوانان، زنان و دانش آموختگان دانشگاهي و بهره برداري موثر در این زمینه وارد عمل شود.

نماینده عالی دولت در این شهرستان يكي از برنامه هاي دولت در سال جديد اشتغال دانست و گفت: به همين خاطر در نظر دارد اقداماتي از جمله :

۱-تدوين و ارائه اولويت هاي سرمايه گذاري به تفكيك رشته فعاليت ها تا سطح شهرستانها توسط دستگاههاي اجرايي با همكاري بخش خصوص و تعاوني

۲-ظرفيت سازي براي مشاركت فعال و موثر جامعه هدف توسط دستگاه اجرايي

۳-تسهيل گري و ظرفيت سازي نهادهاي در مناطق روستايي

۴-اطلاع رساني شفاف مشوق هاي مالي حمايتي مستمر و فراگير

۵-ايجاد و رونق در بخش ساختمان و خدمات عمومي

انجام دهد.

فرماندار نکا گفت: جهت دستيابي به اهداف فوق ، سرمايه گذاري ، ايجاد اپراتورهاي ارائه دهنده خدمات الكترونيكي در كليه بخش ها ، حمايت از پروژه هاي اشتغال آفريني و صادرات كالا و خدمات به بخش خصوصي و دولتي نیاز می باشد.

این مسول افزود: براي ايجاد اشتغال در حوزه صنايع دستي و توسعه اشتغال و زير بنایی ، و همچنین از محل يارانه با استفاده از روش هاي پرداخت نقدي و غير نقدي براي خانوارهاي نيازمند و بخش توليد و اشتغال ، اعتباری در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان ، شفافيت مالي و مقابله جدي با فساد اداري را از مهمترين ويژگيهاي برنامه دولت در سال ۹۶ سرمايه گذاري دولت در سال جدید دانست.

مهندس احمدی در خصوص انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: هيچ مديري حق ندارد از اعتبارات، امانات و وسائل دولتي به نفع و عليه يكي از كاندياها چه بصورت مستقل و چه در قالب طيف خواستي استفاده نمايد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان عنوان داشت: مطابق دستورالعمل ابلاغي از رياست محترم جمهور و قوانين و مقررات اجرايي انتخابات تمامي دستگاههاي اجرايي و اداري موظفند با ستاد انتخابات شهرستان از لحاظ تامين نيروي انساني و در اختيار گذاشتن وسائل و امكانات همكاري نمايند.

این مسول از آن دسته اداراتي تاكنون ليست خودروهاي جهت استفاده در انتخابات به فرمانداري اعلام ننموده اند خواست ، تا تاريخ ۲۹/۱/۹۶ روز سه شنبه فهرست خودروهاي خود را ارسال نمايند.

فرماندار نکا با اشاره به انتخابات گفت: براي برگزاري انتخابات سه مرحله پيش بيني شده است ، اقدامات قبل از برگزاري انتخابات ، حين برگزاري انتخابات و بعد از برگزاري انتخابات.

مهندس احمدی افزود: خوشبختانه اقدام قبل از راي گيري طبق برنامه اتخاذ شده هيات اجرايي و نظارت تشكيل شد بحمداله با همكاري كامل مطابق برنامه ابلاغي و اجرايي انجام وظيفه مي نمايند و با همديگر ارتباطي خوبي دارد در اين از اعضاي محترم اين هيات ها نهايت تقدير و تشكر را دارم.

فرماندار نکا، جهت ارائه خدمات مناسب به مردم عزيز موارد ذيل را يادآوري شد:

* از آنجائيكه منابع اعتباري از طريق كميته برنامه ريزي شهرستان براي امور عمراني به رياست فرماندار شهرستان انجام مي پذيرد وحدت رويه و اعلام اقدامات دولت هر گونه كلنگي و افتتاح پروژه در سطح شهرستان مي يابد با صدور دعوت نامه از مسئولين استاني و شهرتساني انجام مي پزيرد.

* تمام مديران مي بايد در مراسم رسمي و سياستهاي عمومي نظام از جمله در نمازجمعه راهپيمايي د روز قدس و غيره شركت نمائيد.

* تلاش شود شان و منزلت ارباب رجوع رعايت شود به تقاضاي آنان با افق ديد باز مساعدت گردد.

* مديران محترم آمادگي لازم كه بعنوان نماينده فرماندار در روز انتخابات در شعبات انرژي داشته باشند.

* از روساي بانكها با توجه به شعار سال جديد بعنوان سال اقتصاد مقاومتي اشتغال و توليد نهايت همكاري و مساعدت جهت پرداخت تسهيلات بانكي به كارآفرينان و سرمايه گذاران داشته باشند.