مهندس احمدی فرماندار شهرستان نکا، در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه این شهرستان بیان داشت: با پیگیری های بعمل آمده ، اقداماتی خوبی در حوزه راه بخصوص پل ورودی ، روشنایی کمربندی، فاز اول جاده نکا به نیروگاه و… صورت گرفته است ، اما با وجود این اقدامات، هنوز شاهد مشکلات فراوانی در حوزه راه ازجمله نامناسب بودن عدم نصب تابلوهای بین جاده ای برای معرفی شهرستان، نامناسب بودن وضعیت روکش جاده های بخش ها و کندی پیشرفت باند دوم جاده نکا به نیروگاه می باشیم.

فرماندار نکا افزود: حفظ امنیت و سلامت مردم باید در اولویت همه ما باشد، لذا باید همه دست به دست هم دهیم تا در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود.

این مسول تاکید کرد: حل مشکلات حوزه راه نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه هاست و ما تا کنون چندین مرحله در تهران و استان حضوراً گفتگو داشته و به بررسی مسائل شهرستان پرداخته ایم و بعد از این نیز چه در سطح استان و چه در سطح وزارتخانه پیگیر این مشکلات و تخصیص اعتبار مناسب برای طرح های حوزه راه هستیم.

مهندس احمدی با اشاره به مشکلات در حوزه راه و حضور مردم در بخشداریها ، از اداره راه و شهرسازی خواست ، تا نسبت به نصب تابلو در نقاط حادثه خیز و همچنین زیباسازی و ایمن سازی جاده ها ، تلاش و جدیدت بیشتر داشته ، تا مشکلات مرتفع شده و وضعیت موجود ساماندهی شود .

فرماندار نکا با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: با طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها و عدم امکان بهره‌برداری از آن‌ها، فضای بی‌اعتمادی بین مردم به وجود می‌آید بنابراین با تلاش مضاعف و هم‌افزایی باید در افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها تسریع ایجاد شود .