معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران خبر داد

اقامت بیش از ۱۲ میلیون نفر شب در مازندران

شمال آنلاین- معاون گردشگری میراث فرهنگیگردشگری مازندران گفت: از ۲۶ اسفند ۹۵ تاکنون ۱۲ میلیون و  ۲۳۸ هزار و ۴۱۲ نفرشب اقامت در مازندران ثبت شد.

به گزارش ونگ وا، معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران مهران حسنی صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از آغاز اجرای طرح خدمات سفر تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۷۲ هزار نفر از اماکن مذهبی و متبرکه استان زیارت کرده‌اند.
وی با اشاره به فعالیت کمیته فرهنگی گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۳ هزار و ۱۱۱ نفر از موزه‌ها و ۱۳ هزار و ۶۰۴ نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی دیدن کرده‌اند.

حسنی با اشاره به ۲۲هزار و ۴۰۰ گشت انتظامی و پلیس راه گفت: کمیته خدمات انتظامی و امنیت همچنین ۶۴۶ مورد گشت کنترل نظارتی استان‌ها و شهرستان‌ها انجام داده است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: در طول این مدت  ۶۴۸ هزار و ۷۳۹ مسافر جهت راهنمایی به کمپ‌های جمعیت هلال احمر مراجعه کردند و در مجموع این جمعیت ۴۳۰ مورد مأموریت انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزارو ۸۶۶ نفر در پایگاه‌های هلال احمر سرپایی درمان شده‌اند، اظهار داشت‌‌: ۳ هزار و ۵۸۰ مصدوم نیز توسط هلال احمر امدادرسانی شده‌اند.

حسنی مجموع اخبار منتشر شده از سوی خبرگزاری‌های استان را یک‌هزار و ۸۶۴ مورد اعلام کرد و گفت: ۵۵۰ هزار و ۹۱۷ بسته فرهنگی نیز بین مسافران توزیع شد.