مدیر‌کل میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد
 مدیر‌کل میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد
 کشف و معدوم سازی بیش از ۵ هزار کیلوگرم مواد غذایی

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه ۵ هزار و ۴۳۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شد، گفت: ۶ هزار ۹۵۶ مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است.

به گزارش ونگ وا، دلاور بزرگ نیا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از برگزاری ۲۵۱ کنسرت موسیقی و جنگ شادی در مازندران خبر داد.
۲ هزار ۸۵۶ مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی
وی تصریح کرد: از آغاز طرح نوروزی تا ۵ فروردین‌ماه ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۱۴۲ نفر شب در استان اقامت گزدیدند.
بزرگ نیا با بیان اینکه طی ۱۱ روز اخیر ۲ هزار ۸۵۶ مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و حمل و نقل انجام شد، افزود: طی این مدت ۱۳۴ مورد تشویق  و ۱۱۰ مورد تذکر و اخطار کتبی به این واحدها داده شده است.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۵ هزار و ۴۳۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شد، افزود: ۶ هزار ۹۵۶ مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است.

بزرگ نیا تعداد اخطاریه بهداشتی برای صنوف را ۱۴۳ مورد عنوان کرد و گفت: ۱۰ روز اخیر ۲۶ مورد اماکن بهداشتی در استان تعطیل شده است.

۶ هزار و ۵۲۹ گردشگر از موزه‌های استان بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه طی این مدت ۶ هزار و ۵۲۹ گردشگر از موزه‌های استان بازدید کردند، اضافه کرد: ۴ هزار و ۵۶۴ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ هزار و  ۲۰۱ مورد گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس در سطح استان انجام شد و ۳۸۰ مورد گشت کنترل نظارتی استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شده است.

برگزاری ۲۵۱ کنسرت موسیقی و جنگ شادی در مازندران

بزرگ‌نیا ادامه داد: ۱۱ روز اخیر ۲۵۱ کنسرت موسیقی و جنگ شادی و ۱۴۲ نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد مأموریت‌های انجام شده جمعیت هلال احمر را ۲۰۴ مورد اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۷۹ مورد امداد‌رسانی به تصادفات توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.

اقامت یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ نفر در روستاهای مازندران

بزرگ‌نیا با بیان اینکه به ۸۳۸ مصدوم عملیات امداد‌رسانی انجام شد، ادامه داد: ۷۵۰ نفر به صورت سرپایی در پایگاه‌های هلال احمر امداد‌رسانی شدند.

وی تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را ۶۵۳ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: یک‌میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ نفر در روستاهای استان اقامت گزیدند.

اضافه کردن نظر