مديركل راهداری مازندران خبر داد

مديركل راهداری مازندران خبر داد

 نصب ۴۵ دوربین نظارت تصویری در مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۴۵ دوربین نظارت تصویری در استان نصب شد، گفت: هفت دوربین در فیروزکوه، هشت دوربین در کندوان، هفت دوربین کناره و ۱۱ دوربین نظارت تصویری در سایر محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

ه گزارش شمال آنلاین، احمد‌آفرین محمد‌زاده در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران درباره سامانه حمل و نقل هوشمند اظهار کرد: ۹۵ درصد جابجایی کالا و مسافر در مازندران از طریق جاده‌ای انجام می‌شود.

وی از فعالیت ۱۱ هزار و ۶۰۰ دستگاه ناوگان باری، ۷ هزار و ۷۰۰ دستگاه ناوگان باری، ۱۲۵ شرکت حمل و نقل کالا و ۱۷۷ شرکت حمل و نقل مسافر در استان خبر داد و افزود: ۴۵ دوربین نظارت تصویری در استان نصب شد، که هفت دوربین در فیروزکوه، هشت دوربین در کندوان، هفت دوربین کناره و ۱۱ دوربین نظارت تصویری در سایر محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

نصب ۱۰۲ سامانه تردد شمار در ۵۱ مقطع

محمد زاده خاطر نشان کرد: ۱۰۲ سامانه تردد شمار در ۵۱ مقطع  نصب شده است و اطلاعات تردد را به صورت آنلاین ثبت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: سامانه تردد شمار به حجم تردد، میزان تخلفات و ساعات اوج ترافیک را تشخیص می‌دهد.

نصب سامانه «توزین در حال حرکت» در محور فیروزکوه و هراز

وی با اشاره به اینکه سامانه هوشمند توزین در حال حرکت، صرفه‌جویی سوخت،حذف نیروی انسانی، شناسایی وسایل فاقد بارنامه و مجوز حمل را به همراه دارد. اضافه کرد: سامانه هوشمند توزین در حال حرکت در محور هراز و فیروزکوه نصب شده است.

سامانه ثبت تخلف سرعت مهم‌ترین سامانه‌ای است که در دست اقدام است و با راه‌اندازی این سامانه به میزان قابل توجهی از تصادفات کاسته می‌شود.