عضو شورای اسلامی شهر ساری:
عضو شورای اسلامی شهر ساری:
آینده شهر ساری در گردشگری رقم می خورد
عضو شورای شهر ساری گفت: آینده شهر ساری در گردشگری رقم می خورد.

به گزارش ومگ وا، سیدمحمد جعفری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه آینده شهر ساری در گردشگری رقم می‌خورد. اظهار کرد: با گردشگری شدن مرکز مازندران توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی رونق می‌یابد، زیرا هویت‌سازی برای شهرها از مسائل علمی است که بهترین هویت برای ساری توریستی و گردشگری شدن آن است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه برای توسعه گردشگری در مرکز مازندران نیاز است دستگاه‌های اجرایی با مدیریت امور شهری هم‌صدا باشند، گفت: مجموعه مدیریت شهری در دوره چهارم شورای شهر اقدامات زیرساختی برای توسعه گردشگری در ساری داشتند که می‌توان به توسعه پارک‌ها و کاهش معضل ترافیک اشاره کرد.

این مسؤول توسعه گردشگری را صرفا تفریحی ندانست و افزود: ساری به عنوان کهن شهر ظرفیت گردشگری تاریخی را دارد.

جعفری با اعلام اینکه شورای اسلامی شهر ساری و شهرداری آمادگی دارد با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به احیا اماکن تاریخی بپردازد، تصریح کرد: لازم است با میراث فرهنگی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شود تا با نظارت عالی میراث فرهنگی و اعتبار شهرداری اماکن تاریخی بازسازی شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره چهارم شورای اسلامی شهر ساری هویت مرکز مازندران را گردشگری تعیین کرد تا در این بخش درآمد پایدار و اشتغال‌‌زایی صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری مرکز مازندران ۴۵۰ پروژه همزمان را اجرا و برخی به بهره‌برداری و برخی دیگر در حال اجراست، گفت: وقتی بودجه امسال شهرداری ساری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تعیین شد این رقم نشان می‌دهد که مجموعه مدیریت شهری در حال تلاش است و به تبع آن بدهی هم حاصل می‌شود که در حال پرداخت است.

این مسؤول افزود: بیش از میزان بدهکاری شهرداری به پیمانکاران، طلبکاری هم دارد که به صورت قطره ‌چکانی وصول می‌شود.

جعفری بدهکاری به پیمانکاران را مختص شهرداری ساری ندانست و گفت: دولت هم درگیر بدهکاری است.