مدیرکل میراث فرهنگی مازندران مطرح کرد

بازدید ۲۷ هزارو ۲۰۰ گردشگر از روستاهای مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر از روستاهای مازندران بازدید داشتند گفت: در طی دو روز گذشته ۱۳۵ هزار گردشگر وارد روستاها شده‌اند.

به گزارش ونگ وا، دلاور بزرگ‌نیا، در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به رشد مسافران مقیم نوروزی در استان اظهار کرد: بیش از دو میلیون نفر شب تا روز دوم فروردین ماه در استان اقامت کردند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد خودروهای وارد شده به پارک‌های جنگلی استان چهارهزار و ۵۶ خودرو و تعداد چادرهای برپا شده در پارک‌ها یک هزار و ۲۹۳ چادر بوده است.

بزر گ نیا به ۳۷۸ مورد ماموریت تصادفی و غیرتصادفی انجام شده توسط اورژانس، و مرکز فوری تهای پزشکی اشاره کرد و افزود:  تعداد تصادفی‌های پذیرش شده  ۱۴۲ مورد  بوده و تا کنون ۷۲ مصدوم نیز توسط هلال احمر امدادرسانی شده‌اند.

دیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برپایی ۱۸ نمایشگاه نوروزی در سطح استان گفت: تا کنون ۲۵۴ نفر از موزه‌های استان دیدن کرده‌اند.

وی بازدید گردشگران از روستاها را ۲۷ هزار و ۲۰۰ بازدید برشمرد و افزود: در طی دو روز گذشته ۱۳۵ هزار گردشگر وارد روستاها شده‌اند.