نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری ضمن تبریک عید نوروز از عموم مردم خواست تا سال ۱۳۹۶را با اجرای اقتصاد مقاومتی پر برکت کنند.

آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار در مقابل تحریم ها و تهدیدات دشمنان دانست و افزود: با بهره گیری از توانمندی های خودمان می توانیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.
وی گفت: خوشبختانه امروز ما در سایر حوزه ها اعم از صنعت، کشاورزی ، فرهنگ و غیره افراد لایق و توانمندی داریم که می توانند همواره یار و یاور مردم و نظام باشند.
نماینده مازندرانی های در خبرگان رهبری پیام نوروزی توسط رهبر معظم انقلاب را بهترین عیدی برای مردم دانست و به اجرای رهنمون های ایشان تاکید کرد.
خطیب جمعه ساری افزود: به رغم تاکیدات فراوان رهبر فرزانه انقلاب هنوز اقتصاد مقاومتی صد درصد اجرا نشده که در این زمینه مسئولان بیش از دیگران مسئول هستند.
او اضافه کرد: اگر چه اغلب مسئولان نظام انسانهای متقی و دلسوزی هستند و به نحو احسن به وظایف خود عمل می کنند اما شمار قلیلی عشق به مقام را بر رفع مشکلات مردم ترجیح می دهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت فاطمه (س) از ایشان به عنوان ادامه دهنده نبوت و امامت یاد کرد.
وی با اشاره به اینکه هنوز حضرت زهرا(س) بطور کامل در جامعه معرفی نشده اند گفت: در صورت شناخت کامل سیره ایشان بسیاری از نابهنجاری های جامعه از بین خواهد رفت.
وی برگزاری روز زن و روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه را از دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و افزود: برخلاف تبلیغات مسموم و دروغ های دشمنان، زن در اسلام حقیقی از جایگاه والایی برخوردار است.