ونگ وا: آیت ا… محمدی لایینی امام جمعه شهرستان نکا در جلسه شورای اداری با اشاره به افتتاح پل ورودی شهر و تقدیر از همه دست اندرکاران این پروژه گفت بهتر بود در  تبلیغاتهای افتتاح پروژه اخلاق رعایت می شد. و همه زحمتکشان دیده می شد.

وی گفت: بنده از همه کسانی که در ساخت این پروژه نقش داشتند تشکر می کنم از مهندس احمدی فرماندار محترم، مهندس نوروزی مدیرکل راه، آبادی رئیس راه شهرستان، شهردار و کارکنان شهرداری ، نماینده محترم و همه کسانی که تلاش کردند تشکر می کنم. وی همچنین افزود: البته لازم به یادآوری است که این پل نصف  نیمه است آن طرح اصلی که قرار بود اجرا نشد باید طبق نقشه اولیه ۱۰ سال پیش ورودی شهر احداث می شد تا خطرات کمتری متوجه مردم شود.

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عظمت خداوند و ذکر آیات قرآن از حرکت زمین افلاک شب و روز و… که نشاندهنده قدرت بیکران خداوند است و افزود باید بدانیم همه چیز در دست خداست هرکه را بخواهد عزت می دهد و هرکسی را نخواهد نمی دهد و همه در محضر خدائیم و خداوند هرانچه در دل داریم و هرانچه را انجام می دهیم می بیند پس باید اخلاص در کارها باشد و همیشه به خدا توکل کرد.

آیت الله محمدی لاینی با اشاره به محرومیت ها و فاصله طبقاتی بین فقرا و ثروتمندان گفت: البته این مربوط به این دوره نیست. مربوط به همه دوره ها و دولتهاست. چرا پس از ۴ دهه از انقلاب اسلامی جامعه ما اینقدر فقیر باشد و از طرفی افرادی را با کاخها و ویلاها، ماشینهای آنچنانی و… ببینند. چه می توان کرد این محور توسعه مشکل دارد باید فکری کرد.

امام جمعه نکا با اشاره به پایان سال و شب عید به خیرین و مدیران توصیه کرد هرچقدر در توان دارید به کمک محرومان بشتابید و خانواده انها را شاد کنید.

لازم به ذکر است امام جمعه نکا همچنین در خطبه های هفته اخیر در نمازجمعه به پرهیز از اشرافی گری توصیه کرد و مطالب برخی رسانه ها و برداشت غلط از مطالبش در هفته های گذشته درباره ماشینهای گرانقیمت مدیران و …  گفت منظورم هیچ شخص خاصی در منطقه نبود آنچه  برخی احتمال دادند غلط بوده است.