فرماندار بهشهر از اختصاص یافتن یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان امام بهشهر خبر داد.

سید خالق سجادی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان بهشهری و شرق مازندران و با عنایت دولت خدمتگزار و توجه مسئولان وزارت بهداشت ودرمان وپیگیریهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران، یکدستگاه MRIزیمنس ۱/۵تسلا توسط هیات امناء ارزی وزارت بهداشت تامین اعتبار و توسط معاونت درمان وزیر برای اختصاص یافتن به بیمارستان امام خمینی بهشهر در اولویت کشوری قرار داده شد.

وی اظهار کرد: این دستگاه در حال ترخیص از گمرک بوده وانشاالله در هفته های آتی به بیمارستان تحویل خواهد شد.

فرماندار بهشهر گفت: ام اری ای دستگاهی با تصویربرداری شدید مغناطیسی است که با دقت و قدرت خیلی بالایی تصاویر بافتهای نرم را بصورت دقیق ارایه می کند.

سجادی ادامه داد: در سطح بندی کشوری در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات تشخیصی درمانی این مجوز از سالها قبل برای شهرستان بهشهر توسط وزارت بهداشت ودرمان در نظرگرفته شده بود اما چون این دستگاه جزو تجهیزات های تک(تکنولوژی پیشرفته) وگرانقیمت (قیمتی بین ۳ تا ۶ میلیارد تومان) بوده تاکنون تامین اعتبار نشده بود که با عنایت دولت ومسئولین وزارت بهداشت ودانشگاه این مهم محقق شد.

وی گفت: امیدواریم شاهد روزی باشیم که فردی بیمار نشود و در صورت بروز مشکل، هیچ بیماری جهت دریافت خدمات، نیاز به خروج از شهرستان پیدا نکند و خدمات نختلف بهداشت و درمان، در شهرمان بطور کامل ارائه شود./ مهر