فرماندار نکا گفت: پنج میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان نیز برای احداث باغ در ۵۷۰ هکتار از اراضی شیبدار شهرستان اختصاص یافت.

جعفر احمدی در دومین روز نمایشگاه مطبوعات در بازدید از غرفه ها گفت: نقش رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت کشور و جامعه بسیار تاثیر گذار بوده زیرا کانال رسانه پلی میان مردم و مسئولان است.

فرماندار نکا  با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: امروزه اصحاب رسانه می‌توانند با قلم و اطلاع رسانی به موقع و دقیق خود گامی موثر در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بردارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان نکا گفت: ۵۴ پروژه عمرانی در دست افتتاح و راه‌اندازی بوده که فعالیت‌های خوبی در زمینه بهداشت و درمان و آسفالت راه روستایی برداشته شد.

فرماندار نکا گفت: ۵۴ میلیارد تومان در بخش کشاورزی نکا در قالب ۱۸میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و ۳۶میلیارد تومان در زمینه ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان پرداخت شد.

احمدی بیان کرد: پنج میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان نیز برای احداث باغ در ۵۷۰ هکتار از اراضی شیبدار شهرستان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اهمیت کاهش ترافیک در ورودی شهرستان، گفت: پل ورودی شهرستان با مدیریت جهادی با توجه به سرعت بخشی و کیفیت بخشی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نکا بیان کرد: مجتمع آبرسانی در ولامده، آکرد و چمازده افتتاح شد و در زمینه بوم گردی نیز سال آینده اولویت ما گردشگری است که امسال روستای فریمک و زروم به عنوان روستای بوم گردی انتخاب شدند و تلاش داریم تا ۵ روستای دیگر نیز در طرح بوم گردی قرار گیرند.

فرماندارنکا گفت: رسانه‌ها پیگیر مطالبات شهرستان‌ها نیز باشند و همه باهم در راستای توسعه جامعه اسلامی گام برداریم.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران تا عصر جمعه ۲۹ بهمن در سالن هراتی ارشاد ساری از ساعت ۹ تا ۱۸ دایر است./ تسنیم