سومین نمایشگاه چاپ ، بسته بندی ، تبلیغات و بازاریابی مازندران عصروز سه شنبه با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در فضایی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با ۲۵ غرفه به نمایش گذاشتند.
علاوه بر مازندران ، شرکت هایی از استان های تهران ، اصفهان ، خراسان و قم در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت : نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی برای ارائه توانمنتدی های صنعت گران مازندرانی و فعال در حوزه صنعت چاپ برپا شده است.
احد جاودانی با بیان اینکه تاکنون عمده محصولات چاپ بویژه در حوزه بسته بندی به دیگر استان ها ارسال می شد ، افزود که در حال حاضر چاپخانه داران استان با وارد کردن دستگاههای لازم موفق شدند تا حدود ۸۰ درصد از نیازمندی های چاپ و بسته بندی استان را تامین کنند که این امر در بحث اشتغال زایی موثر بوده است.
وی با بیان اینکه در توسعه صادرات و تولیدات استان کارهای موثری انجام شده است ، ادامه داد : در حوزه بسته بندی توانستیم آنچه که استاندارد صادرات کالا و تولیدات برای استان های دیگر و خارج از استان بوده است ، لحاظ کنیم.
جاودانی گفت : در استان مازندران حدود ۴۵۰ مرکز چاپ و بسته بندی فعال وجود دارد که ما نسبت به سایر استان ها جزء ۱۰ استان برتر در حوزه چاپ و بسته بندی هستیم .
وی هدف از برپایی نمایشگاه چاپ ، بسته بندی و تبلیغات را ارائه بخشی از ظرفیت های چاپ استان به هم استانی ها اعلام کرد .
جاودانی یکی از دغدغه های اصلی استان را بسته بندی صنعت چاپ اعلام کرد و گفت که بسته بندی در بحث صادرات محصولات جزئی از صنعت چاپ است .
این نمایشگاه همه روزه تا ۲۹ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان است.