رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت که پارک علم و فناوری ‘ اندلوسیه ‘ اسپانیا برای کمک به بازاریابی و فروش محصولات ، خدمات ویژه ای را به شرکت های دانش بنیان مازندران ارائه می کند .

  علی معتمدزادگان  افزود که توافق همکاری در این زمینه در حاشیه نشست هیات مدیره انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری در مالاگای اسپانیا با پارک اندلوسیه اسپانیا صورت گرفت .
وی ادامه داد : اندلوسیه به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پارک علم و فناوری کشور اسپانیا اسکان در فضای مسکونی و هتل پارک ، مشاوره های کاری و قانونی مختلف و خدمات متنوع برای تولید و فروش محصول رایگان در اختیار مدیران و مسئولان شرکت های دانش بنیان مازندران قرار داده می شود .
رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت : این امکانات رایگان برای مدت ۶ ماه در اختیار شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران قرار داده می شود تا با حضورشان در این کشور عضو اتحادیه اروپا زمینه و بستر برای فروش محصولات داشته باشند .
وی تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران را ۱۲۰ واحد اعلام کرد و افزود : بدون محدودیت تعداد ، هر شرکت دانش بنیان علاقه مند به استفاده از این امکانات کشور اسپانیا پس از ثبت نام در پارک علم و فناوری مازندران و تائید این پارک می توانند از این مزایا استفاده کند .
معتمدزادگان همکاری شرکت اسپانیایی با توجه به عضویت این کشور در اتحادیه اروپا را فرصتی مناسب توصیف کرد و گفت : در مدت فعالیت حدود یک دهه ای پارک علم و فناوری مازندران برای نخستین بار است که این امکانات و خدمات ویژه از سوی کشور دیگر به شرکت های دانش بنیان استان در نظر گرفته شده است .
پارک علم و فناوری مازندران از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون علاوه بر ۱۲۰ شرکت دانش بنیان مستقر دراین پارک حدود ۷۰ شرکت نیز در مراکز رشد دانشگاههای استان مازندران فعالیت می کنند ./ ایرنا