شهردار ساری خبر داد

شهردار ساری گفت: پروژه های تفریحی و گردشگری برای استفاده مطلوب بانوان و دوستدار کودک با همکاری یونیسف در ساری اجرا می شود.

به گزارش ونگ وا، مهدی عبوری اظهار داشت: ازسوی صندوق بین‌المللی حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) ساری و اصفهان به‌عنوان شهر پایلوت دوستدار کودک انتخاب شدند.

وی گفت: در بازدیدی که ویلیام پارکس رییس صندوق بین‌المللی حمایت از کودکان (یونیسف) در ایران از ایجاد پروژه‌های تفریحی، گردشگری  شهرداری ساری با رویکرد طراحی مجدد شهری برای استفاده مطلوب بانوان و کودکان داشت این شهر را به‌عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک به همراه اصفهان انتخاب نمود.

وی اظهار داشت: رسیدن ساری به شهر دوستدار کودک با توجه به معماری، فضای زیست شهری و آموزشی و مکانهای بازی کودک منجر به تقویت تعاملات اجتماعی در مرکز استان خواهد شد.

شهردار ساری افزود: امروزه بسیاری از شهرهای توسعه‌یافته نمی‌دانند چگونه کودک را در اجتماع‌پذیر شدن شهری یاری نمایند، اگر به سمت توسعه ساری می‌رویم باید در این اندیشه باشیم که کودکانمان در چه محیطی می‌توانند به تعامل بیشتر با اطرافیان برسند ساری برای رسیدن به آن شهری که لایق ساروی هاست امروز نیازمند کودکانی خلاق است تا در آینده ساری نگین شهرهای ایران باشد.

مهر