ونگ وا: حسین انتظامی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با حضور در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن شهرستان نکا با بزرگداشت نام و یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: انقلاب اسلامی ما با خون این شهدا به این جایگاه رفیع رسیده است و باید قدردان این انقلاب و رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه بعنوان نماینده دولت حضور یافت گفت: سلام هیئت دولت را خدمت شما مردم ولایی شهرستان نکا می رسانم.

دکتر انتظامی به بحث وحدت و همدلی همه احاد مردم ومسئولان را ضروری دانست و افزود انقلاب اسلامی با رمز وحدت کلمه توانست در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و مشکلات کشور را پشت سر بگذارد امروز هم وحدت  و همدلی لازمه پیشرفت و تعالی کشور است بنابراین اگر کسی سخنان  تفرقه افکن بر زبانش جاری کند به معنی این است که به فکر پیشرفت کشور نیست.

وی افزود: اگر کسی طوری حرف بزند که دیگران را تخطئه کند و بخشی از انقلاب و خدمات آن را نادیده بگیرد و یا بخشی از نیروهای انقلابی را تخریب کند به وحدت مردم اسیب می رسد که در آن صورت نمی توان براحتی به اهداف اساسی نظام و انقلاب دست یافت.

معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین افزود باید با کسانی که به مردم خدمت می کنند همراهی کنیم فرقی ندارد  در دولت، مجلس قوه قضائیه یا نیروهای مسلح و… باید قدردان خدماتشان باشیم. نباید نظام را ناکارآمد جلوه داد.

حسین انتظامی در پایان افزود رمز پیروزی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی حرکت در مسیر ولایت فقیه و وحدت کلمه است امیدواریم همه مردم آن را رعایت کنند