رئیس بهزیستی میاندورود:

رئیس بهزیستی میاندورود با تأکید بر اینکه مهارت‌های زندگی در والدین باید تقویت شود، گفت: کودکان از والدین به‌صورت مشاهده‌ای الگوبرداری می‌کنند، ارتباط والدین با مهدهای کودک و مراکز مشاوره باید بیشتر شود.

به گزارش  ونگ وا، سیدمرتضی موسوی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مهد گل‌های بهشت روستای کیاپی با بیان اینکه مهدهای کودک شارژ علمی، اعتماد به نفس و ریشه‌گزاری برای دوران بعد تحصیلی است، اظهار کرد: هر چه مهد کودک‌ها تقویت شود و کودکان در آن حضور داشته باشند در نتیجه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توسعه اجتماعی اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه همیشه باید به سه اصل مهم یعنی فرد، خانواده و جامعه توجه کنیم، تصریح کرد: هر کسی باید به این سه بعد توجه کند و مسؤولیت‌پذیری نشان دهد و جامعه سالم به‌معنای خانواده سالم و فرد سالم است.

رئیس بهزیستی میاندورود با تأکید بر اینکه مهارت‌های زندگی در والدین باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: کودکان از والدین به‌صورت مشاهده‌ای الگوبرداری می‌کنند، ارتباط والدین با مهدهای کودک و مراکز مشاوره باید بیشتر شود.

این مسؤول اضافه کرد: شادی و نشاط کودکان دستاوردش درآینده مساوی با ذهن پویا، خلاق و توسعه‌مداراست.

* برنامه‌های مهدهای کودک و پیش‌دبستانی بر پایه ارزش‌های دینی و اجتماعی

موسوی با اشاره به اینکه به‌مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاهی در مهد کودک و آمادگی نیلما روستای جامخانه در هفتمین روز از دهه فجر برگزار شد، افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی کودکان و نونهالان با انقلاب و دستاوردهای آن برپا و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر آثار کودکان، غذاهای سنتی نیز به نمایش گذاشته شد، ادامه داد: برنامه‌ها با اجرای قرآن، سرود و بازدید از نمایشگاه با حضورمسؤولان محلی و شهرستانی برگزار شد.

رئیس بهزیستی میاندورود در پایان گفت: همه برنامه‌های مهدکودک و پیش‌دبستانی بر پایه ارزش‌های دینی و اجتماعی، انقلاب بزرگ، شهدا و منویات رهبری بنا شده و در این مسیر مدیران و مربیان بر اساس این مؤلفه تدریس می‌کنند.