ونگ وا: نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی که در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی ولامده در میان مردم منطقه سخن می گفت با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس گفت: خبر وش به مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی اینکه از سال آینده مستمری آنها ۲/۵ برابر فعلی می شود و این حقوق هر ساله ۲۰ درصد افزایش می یابد.

وی حمایت از طرح آبیاری قطره ای و طرح تنفس جنگل و حمایت بیشتر از ایثارگران را از جمله بندهای برنامه ششم توسعه دانست.

دکتر شاعری گفت: با توجه به شرایط سخت مالی که دولت در چند سال اخیر با آن مواجه بود کارهای خوبی انجام شد که قابل تقدیر است. وی افزود در حوزه انتخابیه خودم در ایام دهه فجر ۱۷۵ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی شد، بخش راه ۶۵ میلیارد افتتاحیه و در حوزه آبرسانی ۱۵ میلیارد تومان پروژه را افتتاح شد.

نمایندهمردم شرق مازندران در مجلس به آغاز پروژه گازرسانی به ۱۵۲ روستای کوهستانی شرق مازندران در این دولت اشاره کرد و ضمن رضایت از پیشرفت پروژه از مهندس ابراهیم زاده مدیرعامل گاز مازندران بعنوان یک مدیر جهادی یاد کرد.

رئیس کمسیون کشاورزی ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پروژه مجتمع آبرسانی ولامده که در فاز نخس آن سه روستای ولامده، چمازده و آکرد از آن بهره مند شدند از مهندس محمدزاده مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران خواست با توجه به مشکلات روستاهای دیگر هزارجریب در بخش کمبود آب آشامیدنی تلاش بیشتری جهت رفع این محرومیت ها کند.