مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به فراهم کردن فضای فیزیکی برای تضارب آرای جوانان گفت: جوانان مازندران صاحبخانه شدند.

به گزارش  ونگ وا، حبیب حسین زادگان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران در استانداری اظهار داشت: بیش از ۹۸۰ هزار جوان در استان شناسایی شده است و مازندران تقریبا استان جوانی است.

وی افزود: مشارکت جوانان در طرح‌های پژوهشی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی تقویت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه اقدامات مهم و اساسی به سازمان‌های مردم نهاد واگذار شود بسیار تاثیرگذار در جامعه خواهد بود، تصریح کرد: ۲۷ میلیون تومان از سوی استانداری برای مقابله با اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی به سازمان‌های مردم نهاد استان اختصاص یافت.

حسین زادگان با بیان اینکه ۵۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های فرهنگی و ورزشی در محلات آلوده پاکسازی شده است، اختصاص یافته است، افزود: هیچ طرحی بدون پشتیبانی مالی دولت در استانداری اجرا نکردیم.

وی با اعلام اینکه کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی مقابله با اعتیاد در حوزه بانوان را داریم، افزود: ۹۱ سازمان مردم نهاد ثبت شده در استان شناسایی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه انتخابات مجامع سازمان‌های مردم نهاد در استان برگزار شده است، گفت: ۹ نفر به عنوان اعضای هیئت رئیسه سازمانهای مردم نهاد استان انتخابات شدند.

وی با اعلام اینکه خانه جوان مازندران در ساری در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع احداث کردیم، افزود: دوم اسفندماه امسال این پروژه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه انتظار داریم دستگاههای مرتبط به حوزه ساماندهی جوانان، فعالیت‌های مشارکتی را به سازمان‌های مرتبط به جوانان واگذار کنند، گفت: مازندران از استانهای موفق در فعالیت و ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد در کشور است.

وی با اعلام اینکه دفاتر خانه جوان در شهرستانها با کمک فرمانداران ایجاد خواهد شد، افزود: ۶۱ سمن جدید درخواست تاسیس داده که فرآیند صدور مجوز برای این سمن‌ها تسهیل خواهد شد.

تسنیم