وزیر راه و شهرسازی در بازدید از عملیات راهداری زمستانی راهداران محورهای ارتباطی هراز و سوادکوه ، کار راهداری را یک حرفه مقدس و شریف برشمرد و گفت : تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی و کمک به درماندگان در راه قابل تقدیر و ستایش است.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین دكتر عباس آخوندي در این بازدید ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم طلوعی‌مقدم راهدارفداكار و تمامی راهداران کشور گفت: راهداري عشق خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان مخلص و ايثارگري است كه رضايت خداي سبحان و خشنودي و آسايش خاطر همه انسانهايي كه در گذر شريانهاي حياتي كشور يعني ( راه ) در حال عبور و مرور مي باشند را همواره در انديشه پاك و بي آلايش خود قرار داده است.

آخوندي ضمن اشاره به شرايط جغرافيايي و محيطي مازندران تصريح نمود : با توجه به شرایط محورهای کوهستانی شریانی مازندران ، تلاش راهداران این استان و سایر راهداران سرتاسر کشور برای بازگشایی و رفع مشکلات درراه ماندگان قابل تقدیراست.

گفتنی است: در این بازدید مهندس کشاورزیان معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور ، مهندس حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری ، مهندس آفرین محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران و جمعی از مسئولین ، وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.