استاندار مازندران تاکید کرد

ضرورت نهادینه کردن مطالعه مفید در جامعه

استاندار مازندران خواستار ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه شد و گفت: کسب علم و آگاهی بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش  ونگ وا، ربیع فلاح جلودار در آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب ساری ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر به نقش مهم زنان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جایگاه زن در جامعه ما دارای اهمیت بالایی است امروز زنان در مناسک زیادی از کشور در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت سبب تحکیم انقلاب  شده و دارای اولویت اول در جامعه است خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا به عنوان یک انقلاب فرهنگی بوده است.

هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی دستاورد ندارد

فلاح با بیان اینکه در طول پیروزی انقلاب همه شعارها در راستا و ارزشهای فرهنگی بوده است تصریح کرد: استقلال آزادی مهمترین شعار انقلاب بوده  و هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی دستاورد ندارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انس بیشتر با کتاب و کتابخوانی فرصت مغتنمی است و ایران اسلامی رتبه های بالای تولید علم را دارد اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی سبب رشد و تعالی جامعه می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کتاب معدن دانش و چشمه ادب و اخلاق است خاطر نشان کرد: قرآن ماندگارترین معجزه و کتاب پیامبر برای هدایت بشریت است.

نهادینه کردن و توسعه فضای آموزشی و کتابخوانی

وی از ایران به عنوان یک قدرت بی نظیر در جهان یاد کرد و گفت: هیچ کشوری همانند ایران اسلامی دارای اقتدار نیست و باید در این زمینه شکرگذار باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه همه باید به رسالت خود در جامعه توجه داشته باشیم تصریح کرد: باید کتابخوانی در جامعه به عنوان ارزش عمومی مورد توجه قرار گیرد توسعه فضاهای آموزشی و کتابخوانی نهادینه شود.

فلاح جلودار خواستار ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه شد و افزود: کسب علم و آگاهی بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

وی گفت: نمایشگاه یکی از جلوه های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

وی نقش رسانه ها را در ترویج فرهنگ کتابخوانی مهم برشمرد و گفت: با توجه به درپیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن از مردم با مشارکت پرشور، وحدت و همدلی را در این مراسم به نمایش گذارند.