بانک شهر در سه سال گذشته نوگرایی را القا کرده است. شهرام عالی پور مدیر منطقه پنج بانک شهر در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب در بین خبرنگاران اظهار کرد: بانک شهر پیشتاز در توسعه بانکداری الکترونیک در سه سال گذشته به عنوان اولین بانک الکترونیک کشور انتخاب شده است. 

به گزارش ونگ وا، عالی پور با اشاره به اینکه بانک شهر در سه سال گذشته نوگرایی را در میان مشتریان بانک القا کرده است خاطر نشان کرد: تمام شهرداری های ایران در بانک شهر دارای حساب هستند و به عنوان بزرگترین تامین کننده مالی و همکار شهرداری هستیم و این همکاری ادامه خواهد داشت.

عالی پور در ادامه تصریح کرد: نوگرایی در میان مشتریان سبب افزایش ۴ برابری سرمایه بانک در عرض دو سال شده است.

این مسئول با بیان اینکه توزیع۳۵۰ دستگاه شهرنت در استان های کشور صورت گرفته و گوی سبقت را در این موضوع از بقیه بانک ها ربوده است. گفت: در شش ماه آینده دریافت و پرداخت چک نیز از طریق خودپردازهای بانک شهر امکان پذیر خواهد بود.

عالی پور با اشاره به اینکه سعی داریم در راستای جذب مشتری و ارتقای فرهنگ مطالعه گام برداریم تصریح کرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه در دو سال اول فعالیت ، افزایش سوددهی نیست.

عالی پور از تصویب و نهایی شدن طرحی به نام‌مودیان ساری خبر داد و گفت: در این طرح همه مردمی که بدهکار به شهرداری هستند از طریق تسهیلات بانک شهر بدون هیچ گونه سودی  می توانند بدهی خود با شهرداری را تسویه کنند.

توزیع بیش از ۱۰ هزار بن کتاب در نمایشگاه بین المللی

در ادامه مهدی اکرمی-مدیر نمایشگاه های بانک شهر- با بیان اینکه از ابتدای سالجاری بانک شهر به عنوان مسئول برگزاری نمایشگاه های وزارت ارشاد انتخاب شد، گفت: طبق توافق نامه ای که با وزارت ارشاد امضا شد این بانک به عنوان مجری برتر برگزاری نمایشگاه ها در کشور انتخاب شد.

وی به برگزاری ۲۲ نمایشگاه در استان های مختلف اشاره کرد و گفت: علاوه بر کارهای معمول اجرایی، شهر نت  و دیگر دستگاه های خدماتی بانک در نمایشگاه ها قرار دارد که خدمات افتتاح حساب، کارهای شتابی و امور بانکی را انجام می دهد.

اکرمی با بیان اینکه در نمایشگاه ها تکریم ارباب رجوع متفاوت با سنوات قبل انجام می شود. خاطر نشان کرد: با شهرداری های شهرهای مختلف رایزنی های لازم انجام شده و به دلیل ارتباطات مجازی و ارتباطات چهره به چهره توانستیم به این توفیق دست یابیم

وی در پایان از توزیع ۱۰ هزار و ۵۵۰ بن کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب ساری خبر داد.