ونگ وا:روح الله جمشیدی شهردار جدید نکا در اولین نشست خبری خود به مهمترین برنامه های خودش تا سال آینده اشاره کرد.

وی به استفاده از همه ظرفیت های انسانی موجود در شهرداری که در حال حاضر ۲۰۰ پرسنل می باشند اشاره و گفت سعی می کنیم از همه ظرفیتها به خوبی بهره بگیریم. وی از تقسیم منابع انسانی شهرذاری به چند تیم تخصصی و واگذاری هر پروژه به تیم های مختلف از جمله برنامه هایش دانست

جمشیدی گفت اعتماد بین شهرداری و شهرئندان خدشه دار است که یعی می کنیم این اعتماد را برگردانیم. وی افزود: این بی اعتمادی به این دلیل نیست که کاری انجام نشد بلکه بیشتر بخاطر این است که ارتباط میان مردم و شهرداری کم بود و نیز ارتباط شهرداری با دیگر ادارات و دستگاهها باید تقویت شود.

وی افزود در حال حاضر ۲ میلیارد تومان از محل سفر ریاست محترم جمهور برای احداث پل ۳۰ متری اختصاص یافت و یک میلیارد تومان هم خودمان در نظر گرفتیم. مابقی اعتبار را از مسئولین دولتی بخصوص آقای دژپسند مهاون بودجه سازمان برنامه وبودجه و نماینده مجلس قول گرفتیم که تامین کنند. برای تکمیل این پل در کل ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شهردار نکا گفت البته قبل از شروع پل آزاد سازی حدود ۴۲۰۰ متر از مسیر ۳۰ متری است که از تیم تخصصی خودمان خواستیم تا اردیبهشت ماه سال ۹۶ آزاد سازی انجام شود. وی افزود برای آزاد سازی این مسیر حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است هرچند کل بودجه آزاد سازی سال آینده شهرداری ۳ میلیارد تومان است اما تلاش می کنیم از ظرفیت های دیگر آزاد سازی کامل مسیر ۳۰ متری انجام شود.

جمشیدی از دیگر برنامه های خود ساماندهی ارامگاه ۵ هکتاری نکا و نیز احداث غسالخانه جدید در آینده نزدیک خبرداد.

وی همچنین از تکمیل پارک در جنب حرم شهدای گمنام و احداث پل عابر پیاده روی رودخانه  و نیز سالن آمفی تئاتر رو باز در این پارک را از جمله طرحهایی دانست که طی ماههای آینده اجرایی می شود.

شهردار نکا از طرح روکش آسفالت سطح شهر به میزان ۵۳ هزار متر مربع تا قبل از سال هم گفت.

به گزارش ونگ وا شهردار نکا درباره برنامه های اجتماعی از راه اندازی سامانه اینترنتی و دعوت از همه کسانی که مایلند در حوزه های مختلف برای توسعه شهر مشاوره دهند ذکر کرد و افزود افراد می توانند در این سایت ثبت نام کنند و نحوه همکاری خودشان را بیان کنند. وی همچنین از کار نو و جدید برای آزین بندی شهر در ایام نوروز خبرداد.

روح الله جمشیدی از ضعف تجهیزات و ماشین الات اتش نشانی نکا سخن گفت و افزود از ستاد مدیریت بحران  استان درخواست کردیم تا مشکلات آتش نشانی نکا مرتفع گردد.

شهردار نکا همچنین گفت شهروندان در حدود ۳ میلیارد تومان عوارض نوسازی به شهرداری بدهکارند و از آنها خواهشمندیم جهت پیشبرد اهداف توسعه ای و اجرای برنامه ها مردم هم باید مشارکت کنند.