با حضور معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مازندران افتتاح شد. سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران با حضور سیدهادی حسینی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی در ساری گشایش یافت. به گزارش ونگ وا، آیین افتتاح نمایشگاه سراسری و بین المللی کتاب مازندران به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با حضور بیش از ۵۲۰ ناشر و در بیش از ۳۰۰ غرفه آغاز به کار کرد.

اختصاص ۵۵۰ میلیون یارانه برای خرید کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در مازندران برپا شده است اظهار کرد: ۳۱۰ غرفه در این نمایشگاه وجود دارد، که با مشارکت بیشتر دستگاه‌ها اجرایی برگزار شده است.

احد جاودانی به حضور ۵۷۰ ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران اشاره کرد و گفت: ۴۸ ناشر خارجی از ۳۰ کشور در نمایشگاه امسال شرکت دارند.

وی خاطر نشان کرد: امسال ۵۵۰ میلیون یارانه برای خرید کتاب اختصاص یافته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عناوین کتابهای ارائه شده در نمایشگاه را  ۸۰ هزار و ۲۲۵ مورد  بر شمرد و افزود: از عناوین ارائه شده ۶۷ هزار عنوان کتاب داخلی و ۱۲ هزار و ۳۲۵ عنوان خارجی است.

جاودانی در پایان با اشاره به برپایی جشنواره بین المللی فیلم فجر در مازندران اظهار داشت: ۱۶ فیلم در سینما سپهر ساری اکران می شود.