معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اخلاق از ارکان مهم فرهنگ محسوب می شود گفت: باید در حوزه ادبیات، شعر مازندران و اقتصاد نشر کتاب برنامه ریزی موثر صورت گیرد.

به گزارش ونگ وا، سید هادی حسینی در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران با اشاره به اینکه کتاب پایه حوزه توسعه پایداراست اظهار کرد: اگر کتاب و فرهنگ گذشتگان مکتوب نمی شد امروزه نشر فرهنگ مورد فراموشی قرار می گرفت.

وی از از فعالیت ۱۰۰ ناشر در مازندران خبر داد و افزود: در حوزه تربیتی کودک و نوجوان تلاش بیشتری صورت گیرد.

برای توزیع عدالت فرهنگی برنامه ریزی شود

حسینی با اشاره به اینکه در مازندران چرخه تنفس در حوزه نشر کتاب شکل می گیرد خاطر نشان کرد: باید در توزیع عدالت فرهنگی و کتاب برنامه های خوبی انجام گیرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اخلاق از ارکان مهم فرهنگ محسوب می شود تصریح کرد: باید در حوزه ادبیات، شعر مازندران و اقتصاد نشر کتاب برنامه ریزی موثر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه جهش در حوزه فرهنگ نیازمند هماهنگی و همکاری همه جانبه بخش های مختلف است گفت: در حوزه فرهنگ اسلامی تهاجم زیادی وجود دارد.

حوزه اقتصاد در کتاب فعال شود

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید حوزه اقتصاد در کتاب فعال شود. اظهار کرد:  عدم همکاری همه جانبه در حوزه فرهنگ سبب کندی روند پیشرفت می شود.

به گزارش ونگ وا، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب از کتابهای برگزیده سال با عنوان چشم بیدار جنگل، مازندران در یک نگاه، نام آوران دودانگه ساری، جنگ فرخنده، … با حضور مسئولان رونمایی شد.