در راستای اجرای طرح سپاس از فجر آفرینان،با حضور مهندس احمدی فرماندار نکا و تنی چند از مسولین شهرستان ، از اسدا… دهپوری جانباز قبل از انقلاب و دو تن از خانواده های شهدای مدافع حرم ، شهیدان فیروزآبادی و مشتاقی در هنرستان بوعلی سینا تجلیل شد.

مهندس احمدی در این مراسم گفت: تجلیل از فجرآفرینان یکی از وظایف مهم همه ما در این ایام است . و باید از صبر و پایمردی و ایثارگرای آنان تقدیر و سپاسگزاری کرد.

فرماندار نکا همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه بزرگ قرن بود افزود: امام خمینی(ره) نیز به عنوان یک مرجع تقلید بخوبی انقلاب را رهبری کرد و در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از غیر ممکن ها را ممکن ساخت و نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کرد.

این مراسم که با هدف معرفی و گرامیداشت فجرآفرینان انقلاب برگزار می‌شود اسدلله دهپوری از خاطرات سال‌های مبارزه در دوران ستم‌شاهی سخن گفت و به تبیین ریشه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی پرداخت. لازم به ذکر است حاج اسدالله دهپوری از جمله جانبازان شهرستان نکاست که در حین تظاهرات جوانان و مردم انقلابی نکا در قبل از پیروزی انقلاب مورد اصابت گلوله مزدوران رژیم قرار گرفت و به درجه جانبازی نایل شد.

این مراسم در هنرستان فنی دخترانه بوعلی سینا نکا به ابتکار آموزش و پرورش و مدیریت هنرستان برگزار شد.