مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مازندران:

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه از سال ۹۳ تاکنون حدود ۷ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار زنان کارآفرین مازندرانی قرار گرفت، گفت: نمایشگاه امید برکت از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری افتتاح می‌شود.

به گزارش ونگ وا، مریم جمشیدی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان تنکابن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود هزار و ۴۰۰ برنامه توسط اداره‌کل بانوان و خانواده در سراسر نظارت و هماهنگی شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل نمایشگاه، همایش، بازارچه، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات، تورهای مختلف صنعتی فرهنگی و اجتماعی، نشست‌های تخصصی و جشنواره است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها از توانمندی‌های زنان استفاده می‌شود و همه خانم‌های کارآفرین را در بر می‌گیرد، تصریح کرد: نمایشگاه امید برکت از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری افتتاح می‌شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها این است که چهره‌ها و فرصت‌ها شناسایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: کسانی که مشکلاتی در راه تولید و کارآفرینی دارند مشکلات آنها اصلاح و سعی می‌کنیم که رفع مشکلاتشان را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی در استان برای خانم‌های کارآفرین مانند بسیج سازندگی و صندوق کارآفرینی وجود دارد تا اینکه کارهایشان را توسعه دهند، گفت: از سال ۹۳ تا امروز حدود ۷ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار زنان کارآفرین که به نوعی به اشتغال خانگی دست زده‌اند و سرپرست خانوار بودند اختصاص داده‌ایم و همچنان ادامه دارد.

فارس