شهردار منطقه 3 ساری:

شهردار منطقه ۳ ساری از اجرای پروژه های مختلف عمرانی در سال جاری و ماههای گذشته خبر داد و گفت: پروژه های مهم عمرانی از مطالبات شهروندان است و اجرای آن نیازمند تخصیص اعتبار است.

به گزارش  ونگ وا، سید حمید هاشمی شهردار منطقه ۳ ساری اظهار کرد: معتقدیم هر چقدر هم برای این مردم عزیز که همواره پشتیبان آرمان های نظام و انقلاب هستند تلاش کنیم باز هم کم است.

وی خاطر نشان کرد: افتخار این را داشتیم که در سایه سار مدیریت جهادی شهردار ساری کسب تجربه کنیم ونسبت به اجرای پروژه های مهم عمرانی که از مطالبات شهروندان است اقدامات لازم را به عمل آوریم.

هاشمی با اشاره به نوع و پراکندگی خدمات صورت گرفته تصریح کرد: کلیه اقدامات پس از بررسی های کارشناسی وشناخت ظرفیت ها وجنس مطالبات مردم با درنظر گرفتن اولویت صورت گرفت وخوشحالیم که مردم عزیز چه در مراجعات حضوری یا مسیرهای دیگر از این اقدامات قدردانی کرده اند.

شهردار منطقه ۳ اجرای پروژه های بتن ریزی دیواره کانال حاشیه ریل، زیرگذر لسانی، عملیات بتن ریزی دیواره کانال کمربندی جنوبی، دیوار کشی حاشیه کانال در خیابان فهمیده هجدهم وهمچنین عملیات پیاده رو سازی خیابان دخانیات را از جمله اقدامات مهم در جهت رفاه عمومی بر شمرد و افزود: جا دارد ضمن تقدیر ازحمایت های بی وقفه شهردار محترم ساری از تلاش همکارانم در این مجموعه نیز کمال تشکر را داشته باشم.

هاشمی با اشاره به اینکه سطح اقدامات هر چند مناسب بوده اما هنوز تا رسیدن به نتیجه مطلوب راه زیادی مانده است اظهار کرد: معتقدیم هر چقدر هم که برای این مردم عزیز که همواره پشتیبان آرمان های نظام وانقلاب هستند تلاش کنیم باز هم کم است و امیدواریم مردم عزیز با شناسایی نقاط ضعف وقوت اقدامات خدمتگزاران خود ما را در جهت هر چه بهترشدن خدمات همراهی وراهنمایی نمایند./ انعکاس شمال