ونگ وا: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت که در دولت تدبیر و امید ،۱۰ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی مازندران جذب شد.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی افزود : در مجموع در سه سال اخیر ۲۹۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان ایجاد شده است.
وی میزان اشتغال تقریبی را با ایجاد این واحدهای صنعتی افزون بر ۴ هزار نفر اعلام کرده است.
به گفته وی در این مدت افزون بر ۲۲۰ پروژه عمرانی برای تامین زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان انجام شده است.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی مازندران مهمترین پروژه های زیرساختی در این مناطق را تصفیه خانه فاضلاب، گازرسانی به واحدهای صنعتی، آسفالت معابر و سایر خدمات دیگر عنوان کرد.
در دولت تدبیر و امید در مجموع ۷۶۹ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری افزون بر ۲۰ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری رسید که حدود یک سوم این واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر شدند.
برنامه پنجم توسعه اقتصادی برای جلوگیری از پراکندگی صنایع ،سرمایه گذاران را ملزم کرده تا واحدهای صنعتی خود را در شهرک ها و نواحی صنعتی دارای زیرساخت مستقر کنند که در مازندران ۳۸ شهرک صنعتی فعال است و حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در شهرک ها استقرار دارند.