نماینده مردم شهرستان های نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : نباید اجازه داد عده ای به شیوه های مختلف علیه مسئولان نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید موضع بگیرند.

علی اسماعیلی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نور افزود : رهبری فرزانه بارها بر مساله مهم دشمن شناسی درکشور تاکید کردند و بر این اساس باید افرادی که با موضع گیری های خود در صدد آسیب رساندن به نظام اسلامی ، ولایت فقیه و دولت هستند ، شناسایی شوند .
وی اظهارداشت : بارها در رسانه های مکتوب و فضاهای مجازی دیده شده است که موضوع حقوق های نجومی ، املاک شهرداری ها و یا صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح و انتشار داده می شود که تکرار این رخدادها جز بی اعتمادی میان ملت و مسئولان کمکی به حل مشکلات نخواهد کرد.
اسماعیلی افزود : باید با هم افزایی ، همدلی و انسجام رویه ، زمینه برای رونق اقتصادی ، بهبود فضای کسب و کار و مهم تر از همه ایجاد فضای امید ، نشاط و بالندگی در جامعه را فراهم کرد.
این نماینده مجلس همچنین از برگزاری همایشی با عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در چهاردهم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور خبر داد و گفت : این همایش در سطح ملی برگزار می شود و از مسئولان منطقه خواسته شده تا از عملکردشان از ابتدای سال جاری تاکنون همسو با تحقق شعار سال رهبری گزارش ارائه دهند .
وی افزود : مجلس شورای اسلامی در قانون برنامه ششم موارد خوبی را با هدف حمایت از قشرهای مختلف جامعه بویژه جانبازان ، خانواده های شهدا ، ایثارگران و نیز بازنشستگان مصوب کرده که امیدوارم پس از تائید شورای نگهبان ، در سال های آتی این قشر از جامعه از مزیت های آن بهره ببرند.
فرماندار نور نیز در این نشست با گرامیداشت سالگشت امضای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت : چنین تحولی با اهتمام ویژه نظام جمهوری اسلامی برای شکستن توطئه ایران هراسی استکبار با جامعه جهانی به فرجام رسید.
هادی خنجری افزود : شاید برخی از این سند انتقاد داشته باشند ، اما پنهان کردن میزان موفقیت های نظام اسلامی در عرصه های بین المللی نهایت بی انصافی است.
وی ادامه داد : اگرچه دولت به بدعهدی استکبار جهانی در این توافق باور دارد ، اما همچنان پیگیر مطالبات بحق ملت ایران است و در این حوزه کوتاه نخواهد آمد.
فرماندار نور همچنین یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را با برشمردن ویژگی های شخصیتی و خدماتش به انقلاب و نظام اسلامی گرامی داشت و گفت : آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهد نستوه و یار دیرین امام راحل (ره ) و رهبری در شکل گیری انقلاب اسلامی بود/ ایرنا