معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب تا فردا با عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات و غرب استان هستیم.

به گزارش ونگ وا احمد اسدی اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در مازندران بودیم که بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف بوده است.

وی افزود: بیشترین بارش از روز گذشته مربوط به دشت‌ناز هفت، بندر امیرآباد پنج، آلاشت چهار و ساری و پل‌سفید سه میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه کمینه دما صبح امروز از بلده با ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود، اضافه کرد: بیشترین ارتفاع برف از آلاشت ۶ و کیاسر و سیاه‌بیشه دو سانتی‌متر گزارش شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز جو نسبتاً پایداری در مازندران حاکم بود، افزود: امشب تا فردا با عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات و غرب استان هستیم.

اسدی تصریح کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، مجدداً جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و هوای استان عمدتاً صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت دمای هوای مازندران، یادآور شد: طی این مدت نوسانات دمایی چندانی نداریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران نیز در این مدت به‌صورت موج کوتاه و در برخی ساعات با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود./ فارس