مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

مدیرکل کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فیلم های جشنواره فجر از ۱۶ بهمن ماه در ساری به نمایش گذشته می شود.

به گزارش ونگ وا، احد جاودانی در آیین اختتامیه جشنواره استانی تئاتر فجر در آمل با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی هنری آمل در فضایی آرام برگزار می شود، تصریح کرد: همکاری همه هنرمندان این شهرستان با مسئولان برگزاری جشنواره مثال زدنی بود.

وی با اعلام اینکه در سال های اخیر برگزاری جشنواره ها به هنرمندان واگذار شده است، افزود: این واگذاری جشنواره ها به هنرمندان بسیار مثبت بوده است.

جاودانی با اشاره به اینکه با نتایج خوب حاصل شده مشارکت هنرمندان در همه برنامه ها افزایش می یابد، عنوان کرد: آمل دارای زمینه های مناسبی برای فعالیت های هنری است و میزبانی تئاتر فجر را بر عهده داشت؛ در شهرستان ساری نیز جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برای نخستین بار دبیری جشنواره استانی تئاتر فجر به یک بانوی هنرمند تعلق گرفت، تصریح کرد: سحر مشرفی دبیر استانی جشنواره فجر در آمل نشان داد بانوان در بخش های مختلف می توانند توانمندی خود را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سپردن امور به بانوان تغییر کند، گفت: بانوان دستاوردهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنر به دست آورده اند.

ایسنا