فرماندار شهرستان بهشهر گفت: بهشهر رتبه نخست طلاق در مازندران را دارد.

سید خالق سجادی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی که با حضور معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و معاون مدیر کل بهزیستی مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: بهشهر از محروم ترین شهرهای استان مازندران است و متاسفانه از نظر آسیب های اجتماعی بسیار برخوردار است.

وی افزود: گاهی اوقات شاگرد اول بودن در برخی زمینه ها اصلا خوب نیست و مازندران در سطح کشور از نظر آسیب های اجتماعی، طلاق و اعتیاد وضعیت بسیار نابسامانی دارد و شهرستان بهشهر نیز در زمینه طلاق در استان اول است.

سجادی با اشاره به اینکه محله های قنبرآباد، کوه خیل و راه بند از مناطق بسیار آسیب پذیر و بحرانی شهرستان بهشهر هستند و انتظار داریم که سازمان بهزیستی تمهیداتی در این زمینه بیندیشد، از احمدنیا معاون سازمان بهزیستی کشور خواستار تاسیس ۳ کانکس با تجهیزات به منظور ارائه خدمات مشاوره ای برای استقرار در سه منطقه آسیب پذیر بهشهر شد.

فرماندار بهشهر گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی و کاهش طلاق در شهرستان بهشهر اقدامات بسیاری انجام شده و همچنین کمیته های تخصصی تشکیل شده است اما برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند راهکارهای کاربردی و اجرایی هستیم./ ایسنا