معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دلایل تغییر فرماندار رامسر در آستانه انتخابات را اعلام کرد.

علی یونسی در آیین تکریم فرماندار رامسر اظهار کرد: سروری بهترین فرماندار در زمان خود بود و از زحمات صادقانه اش تشکر میکنم.

وی افزود: استانداری مازندران تمایلی به جابجایی فرماندار رامسر نداشت و دیدگاه استاندار بر این بود که مدت کمی به پایان فعالیت دولت روحانی باقی مانده و با در پیش رو داشتن دو انتخابات مهم از او تقاضا کردیم که در سمت فرمانداری بماند و این مدت کوتاه سپری شود.

وی گفت: با وجود مشکلات شخصی سروری تحت هیچ عنوان شرایط ما را نپذیرفت و تصمیم گرفتیم فرد دیگری را جایگزین کنیم و با مشورت با دکتر شریعت نژاد و امام جمعه رامسر تصمیم گرفتیم از محمد آزاد در پست فرمانداری رامسر استفاده شود.

یونسی گفت: با عقل، درایت، تدبیر و خیراندیشی ادامه کار فرمانداری رامسر را به محمد آزاد که به زیر و بم شهر آشنا بوده و تعامل خوبی با ادارات و اعضای شورای تامین دارد سپردیم که بهترین گزینه در شرایط فعلی بود.

وی افزود: آزاد به وزارت کشور معرفی و موافقت انجام شد.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: با مشی خدمتگذاری و مشی سیاسی باید از مواضع دولت حمایت کنید و در همه امور چتر مدیریتی شما برای مردم رامسر گسترده باشد و با همه طبقات اجتماعی محشور بوده و در عدالت، عفت و شجاعت در چارچوب دستورات خداوند عمل کنید.

وی افزود: مسئولیت امانت خداست و باید در هر شرایطی مدافع حقوق مردم باشیم و طوری عمل کنیم تا مردم حس کنند از جنس خودشان هستید.

یونسی گفت: در استان مازندران ۴هزار و ۸۰۵ طرح و پروژه با اعتبار ۳۸۰۰ میلیارد تومان در دولت روحانی به بهره برداری رسید و ۴۴۰ میلیارد تومان دولت به شهرداری ها در قالب ارزش افزوده کمک‌ کرد.

وی افزود: ۱۰ پروژه عمرانی در روستاهای مازندران به بهره برداری رسید و تزریق ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه به دهیاری ها منجر اجرای ۲۲۰۰ پروژه شد، ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شد و ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل شد ./ ایسنا