معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : بسیج متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست و ریشه در جان های پاک دارد .

علیرضا یونسی روز دوشنبه در همایش فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل مازندران و مربیان طرح صالحین در ساری افزود : بسیجی نیرویی مخلص و بی ادعاست که در همه عرصه های انقلاب اسلامی حاضر است و هرگز از مشکلات شانه خالی نمی کند.
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با مجاهدت های صادقانه و ایثارگرانه کسانی به پیروزی رسید که بسیجی واقعی بودند ، گفت: انقلاب اسلامی به مرحله ای از توانمندی رسید که در دفاع مقدس با جان فشانی های بسیجیان و نیروهای مردمی در کنار دیگر نیروهای نقش آفرین نظامی و … صحنه هایی زیبا از ایثارگری را به رخ کشید.
یونسی با اشاره به این که بسیجیان دفاع مقدس از جنس نور و از تبار صالحان، جوانمردان و الگویی راستین برای نیروهای بسیجی و نسل های پس از خویش بودند ، افزود : بسیج، شجره طیبه ای است که میوه اش شجاعت، حکمت، دردمندی، ولایت پذیری و حضور در همه عرصه های انقلاب است.
وی تاکید کرد : هر کسی که دل در گرو عظمت و عزت ولایت مطلقه فقیه، ایران و نظام جمهوری اسلامی و پیروی از حق دارد و در این راه از همه چیز درمی گذرد ، بسیجی است.
معاون استاندار مازندران با اشاره به این که بسیج بوی عشق، صداقت و پاکی می دهد و هدیه خداوند به ملت ایران است، یاد آور شد: بسیجی نیرویی مخلص و بی ادعاست که در همه عرصه های انقلاب حاضر است و هرگز از مشکلات شانه خالی نمی کند.
وی با اشاره به این که اروپا نشینان داعشی محصول جهانی سرشار از ظلم و دموکراسی لیبرالی غرب هستند، گفت : جهان غرب فاقد رهبری صالح است و مردم از دموکراسی تهی از عدالت، شجاعت، عفت و پاکدامنی و خداپرستی خسته شده اند.
یونسی با اشاره به این که همه انقلاب های جهان دچار فروپاشی شدند و از آرمان های خود دست کشیدند، لیکن انقلاب اسلامی از دیدگاه صاحب نظران انقلابی مستثنی از این قاعده است، گفت: انقلاب اسلامی انقلابی الهی و سازگار با فطرت انسان است که برای پرسش های انسان پاسخ مناسب دارد و رهبرانش با مردم صادق هستند.
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر حق است و حق همیشه پایدار و بحمدالله امروز ایران اسلامی در امنیت و ثبات کامل به سر می برد، گفت : دشمنان انقلاب اسلامی با وساطت نیروهای تکفیری حتی موفق به ایجاد یک انفجار در ایران اسلامی نشده اند.
این گردهمایی با حضور سردار امیر خانی، رییس سازمان بسیج کارمندی کشور برگزار شد.