نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: چهره منور پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) با تشکیل داعش و سایر گروهک های به ظاهر اسلامی مخدوش نمی شود.

 آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به تلاش دشمن در جهت خدشه دار کردن دین اسلام ، پیامبر و ائمه معصومین ، افزود : تشکیل گروه جنایتکار داعش و امثال آن نیز تنها برای دستیابی به این هدف شوم بوده است.

وی با تبریک میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق (ع) ، از این رویداد مبارک به عنوان بزرگ ترین عید جهان یاد کرد و گفت : فاصله روایت برادران سنی و شیعه در باره سالروز میلاد پیامبر اکرم توسط امام خمینی (ره) هفته وحدت نام گرفته است که از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی است.
خطیب جمعه ساری وحدت شیعه و سنی را عامل وحشت دشمنان دانست و افزود : آرزومندم ارتشی تحت عنوان سپاه محمد (ص) متشکل از رزمندگان ایران ، سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و یمن تشکیل شود و کاخ سفید را از بیخ و بن برکند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران به نعمت های الهی در ممالک اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه قدرت های بیگانه برای سوخت و انرژی همواره محتاج ما هستند ، گفت : با وحدت اسلامی می توانیم همه آن ها را به زانو در بیاوریم.
او با اشاره به خلف وعده آمریکا در برجام و نیز تمدید تحریم های اقتصادی علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: حتی آنانی که به این کشور جهانخوار امیدوار بودند، اکنون به بد عهدی و غیر قابل اطمینان بودن آن اذعان دارند.
وی خواهان مقابله به مثل توسط مسئولان شد و گفت : عموم مردم در کنار سه قوه اجرایی، مقننه و قضایی و حمایت رهبر معظم انقلاب در مقابل زیادی خواهی های آمریکا می ایستیم.
طبرسی وحدت بین حوزه و دانشگاه را نیز از دستاوردهای بزرگ نظام الهی برشمرد و با اشاره به ثمرات مثبت این هم بستگی ، یاد آور شد : حوزه و دانشگاه به ترتیب در امور دین و دنیا می توانند خدمات برجسته ای برای کشور و هم میهنان داشته باشد.
وی با اشاره به ریشه قرآنی گردشگری و تفرج آن را از بخش های مهم اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: صنعت توریسم در مازندران نیاز به زیر ساخت ها و برنامه های اساسی دارد.
عضو خبرگان رهبری ضمن قدردانی از مسئولان کشوری و استانی در حمایت از کشاورزان مازندرانی به ضرر و زیان باغداران در بخش مرکبات اشاره و تاکید کرد : مسئولان مصوبه را به محققه تبدیل کرده و برای جبران خسارات آنان اقدام کنند./ ایرنا