مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: ارزش مازندران به یکپارچه بودن آن است و این استان نباید همانند یخ آب و تکه تکه شود.

جعفر قمی اویلی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بابلسر در مجتمع بانک رفاه این شهرستان بیان کرد: اگر مازندران را چند تکه کنیم دیگر نمی تواند میراث دار تمدن کهن این استان باشد.
وی اظهارداشت: متاسفانه برخی ها بدنبال سیاه نمایی و انکار عملکرد دولت تدبیر و امید هستند و دستاوردهای بزرگی که این دولت بدست آورده است را می خواهند نادیده بگیرند.
قمی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید این شهامت را دارد که اگر اشتباهی در این دولت صورت گرفته است از مردم عذرخواهی کند و در این بخش دولت هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیست.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید بسیار مظلوم واقع شده است و در هر صورت ما پذیرای نقدهای سازنده خواهیم بود.
وی گفت: دولت تدبیر و امید توانست با طرح تحول نظام سلامت ، افزایش تولید نفت و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به ارمغان بیاورد.
مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران بیان کرد: با توجه به کاهش شدید قیمت نفت ، دولت به خوبی مدیریت کرده و تنها کشوری در خاورمیانه بودیم که ۲۰ درصد از درآمد ارزی خود را افزایش داده ایم.
وی افزود: این در صورتی است که کشور عربستان با آن همه حجم زیاد صادرات نفت ۲۵ درصد از حقوق کارمندان خود را بخاطر افت قیمت نفت کاهش داده است تا کسری بودجه خود را در کاهش قیمت نفت جبران کند.
وی گفت: خوشبختانه ایران اسلامی ما امروز جزیره ای از آرامش در جهان است و قدرت بازدارندگی آن به گونه ای است که هیچ کشوری نمی تواند چشم طمع به آن داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در ابتدای سال آینده ۲ انتخابات بسیار مهم در کشور برگزار می شود که امیدواریم همه جناح ها قانون و اخلاق را مبنای خود قرار دهند تا بتوانیم یک انتخاباب باشکوه دیگری رقم بزنیم.