پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی ، اقتصاد مقاومتی ، جزیره سلامت شامگاه دوشنبه در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر گشایش یافت.

 شرکت کنندگان در این نمایشگاه در ۲ سالن و در بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر مربع فضا دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند
مدیر اجرایی و برگزار کننده نمایشگاه در حاشیه گشایش ان به خبرنگار ایرنا گفت که نمایشگاه صنایع غذایی در سالن اول و در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع برپا شده که بیش از ۷۰ شرکت در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.
علی اکبر علیان نژادی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد واحدهای صنایع غذایی استان مازندران در این نمایشگاه حضور دارند ، افزود : ۶۴ درصد واحدهای صنایع غذایی از استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی و یزد با حضور در نمایشگاه توانمندی های خود را در صنایع غذایی ، آشامیدنی و صنایع وابسته به معرض دید همگان قرار داده اند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه متشکل از چهاردسته بندی غذایی است ، اضافه کرد : شرکت هایی که محصولات نهایی تولید می کنند ، ماشین الات تولید و صنعت چاپ و بسته بندی دارند ، مواد اولیه صنعت غذا را تامین می کنند و خدمات تکمیلی صنعت غذا را برعهده دارند در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیر اجرایی نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سالن دوم به فضای ۳۰۰ متر مربع و با حضور ۲۰ شرکت برپا شده است گفت که در این قسمت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی جزیره ایی را که اعم از حمایت از تولیدکنندگان داخلی که دست ساخت شهروندان بوده است ، راه اندازی کرده ایم.
وی هدف از برگزاری جزیره سلامت در این نمایشگاه با فضایی به مساحت ۲۰۰ متر را آشنایی مردم با محصولات سلامت محور و چگونگی استفاده از محصولات به صورت سالم و مواردی بهداشتی اعلام کرد.
مدیر اجرایی نمایشگاه در پایان به جشنواره مردمی در سالن دوم اشاره کرد و گفت که مردمی که در این نمایشگاه حضور دارند می توانند با حضور در این مسابقات مواردی که به سلامت مردم بر می گردد پاسخ دهند که به قید قرعه به برترین ها جوایزی اهدا خواهد شد.
پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی همه روزه تا ۲۶ آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب پذیرای علاقه مندان است.