سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران از پیشنهاد جدید مجمع نمایندگان مازندران برای منطقه آزاد در استان خبر داد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران از پیشنهاد جدید مجمع نمایندگان مازندران برای منطقه آزاد در استان خبر داد.

حسین نیازآذری  با اشاره به نشست استاندار و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران با سید رضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه دیگری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در این جلسه مسائل مرتبط با منطقه آزاد تجاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد دبیرخانه شورای مناطق آزاد تجاری حسب مطالعات و مصوبات قبلی منطقه “آزاد مازندران” را با سه شعبه و کاربری در منطقه شرق ، مرکزی و غرب مازندران با ساختاری استانی تعریف کنند تا به نحوی کل استان از نعمت منطقه آزاد برخوردار شوند.
وی افزود: در این جلسه دولت مکلف شد ناظر به مصوبات، مکاتبات و مطالعات کارشناسی قبلی که توسط مشاور پیشنهاد شد سه نقطه استان با سه کاربری آزاد تجاری، صنعتی، علمی و فناوری و گردشگری در شرق، مرکز و غرب مازندران ذیل “منطقه مازندران” تعریف و تصویب کند.
سخنگوی مجمع نمایندگان ادامه داد: از نظر مجمع وفق مطالعات کارشناسی و مطالبه اهالی مناطق مختلف استان ایجاد منطقه آزاد به‌نام مازندران جامع و امکان برخورداری همه نقاط استان را فراهم خواهد کرد.
نیازآذری افزود: اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور وعده داد، دبیرخانه و شورای عالی مناطق آزاد روی پیشنهاد جدید متمرکز شوند تا مصوبه دولت اخذ شود./ فارس