سفیر ایران در ایتالیا:

استاندار مازندران و سفیرجمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در محل رزیدانس سفارت ملاقات و مذاکره کردند. به گزارش ونگ وا به نقل از استانداری مازندران در این ملاقات که رایزن اقتصادی سفارت و معاون اقتصادی استانداری مازندران و ۳۶ نفر از اعضای هیات مازندران حضور داشتند استاندار مازندران در خصوص ظرفیتها و توانمندیهای مازندران در بخشهای مختلف و علاقمندی به توسعه همکاریها با استان مارکه ایتالیا و سایر استانهای این کشور مطالبی را مطرح کرد.
ربیع فلاح درخصوص گردشگری صنایع دستی همکاریهای تجاری و بندری کشاورزی تبادل استاد و دانشجو خرید کشتی، شرکتهای دانش بنیان، صنایع متوسط و کوچک ،صنایع تبدیلی و مرغ وشیلات و مواد غذایی و دانش فنی و مهندسی  آمادگی مازندران را برای همکاری اعلام کرد.
همچنین دکتر مظفری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا نیز طی سخنانی ضمن تشکر از ابتکار عمل استاندار مازندران و هیات همراه برای تلاش در جهت اعلام آمادگی برای همکاری گفت: ایتالیا ظرفیتهای بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در مازندران دارد و ما آمادگی کامل داریم که در جهت مهیا سازی زمینه ها و سوق دادن هیاتها و سرمایه گذاران به سمت مازندران اقدام نماییم و رایزن اقتصادی سفارت را ماموریت میدهم در این راستا نهایت همکاری را معمول دارد در این جلسه هریک از اعضای هیات نیز گزارشی از حوزه کاری خود ارائه دادند.