مدیرعامل شرکت بیمه ما از آغاز پرداخت خسارت پلنگ به دامداران مازندرانی توسط این بیمه خبرداد.

ونگ وا: مجید صفدری در همایش پرداخت خسارت پلنگ ایرانی که در ساری برگزار شد با بیان اینکه به وجود دامداران افتخار می کنیم، اظهار کرد: ما به عنوان خدمتگذاران مردم در تلاش هستیم تا تلاش شبانه روزی دامداران هدر نرود و در همین راستا از نسل پلنگ ایرانی که نماد افتخار محیط زیستی کشور است حراست کنیم.

خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا به عنوان یک ایرانی دین خود را به محیط زیست جمهوری اسلامی پرداخت کنیم.

وی وظیفه صنعت بیمه را ایجاد اطمینان در بین مردم دانست و تصریح کرد: در همه شرکت های بیمه، با قبول ریسک و مخاطرات موجود، احساس امنیت و اطمینان مردم تضمین می شود.

صدری تاکید کرد: در همه جای دنیا یکی از حلقه های توسعه، بیمه است یعنی بیمه یکی از عوامل توسعه هر کشوری است.

مدیرعامل شرکت بیمه ما با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشور در حال افزایش است، تصریح کرد: سهم بیمه در اقتصاد کشور سیر صعودی به خود گرفته اما تا جایگاه اصلی خودش بسیار فاصله دارد.

صفدری خاطر نشان کرد: ضریب نفوذ ۲ برای صنعت بیمه جایگاه خوبی نیست چون ظرفیت های کشور به حدی است که هنوز ورود پیدا نکردیم و می بایست در جهت فرهنگ سازی مصرف بیمه ای گام های جدی برداشت.

وی بسیاری از مردم را بی اطلاع از فواید بیمه در زندگی دانست و تاکید کرد: بیمه به معانی دور اندیشی و آینده نگری است و موجب ایجاد اطمینان و احساس آرامش در بین خانواده های کم درآمد خواهد شد.

این فعال صنعت بیمه با اشاره به سوانح جاده ای کشور در مورد تعداد خودروهایی که دارای بیمه شخص ثالث نیستند، اظهار کرد: متاسفانه از ۲۹ میلیون خودروی موجود در کشور ۹ میلیون خودرو بیمه شخص ثالث ندارند و شاهد آن هستیم ۲۰ درصد از زندانیان را بدهکاران دیه تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه فقط در کشوری مانند هندوستان هر فرد چهار نوع بیمه نامه دارد، تاکید کرد: در کشور ژاپن اولین کاری که پدر برای فرزند تازه متولد شده اش می کند خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری است چون مردم این کشور نسبت به آینده خود حساس هستند این حساسیت باید در بین مردم ما نیز تقویت شود.

مدیرعامل شرکت بیمه ما در بخش دیگری از سخنانش به حمایت های شرکتش از پلنگ ایرانی اشاره کرد و گفت: تمامی زیبایی های طبیعت در کشور ما جمع شده است و باید از آن به درستی بهره ببریم و حفاظت کنیم.

وی حمایت از پلنگ ایرانی توسط بیمه ما را افتخاری برای جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: نماینده سازمان ملل اذعان داشت که این حرکت موجب شده تا جمهوری اسلامی در دنیا در حمایت از محیط زیست به عنوان یک الگو معرفی شود.

صفدری تصریح کرد: این حرکت فارغ از جریان های سیاسی و جناحی بوده است و ما به وظیفه خود عمل کردیم و اصرار بر تداوم و استمرار آن داریم.

مدیرعامل شرکت بیمه ما گفت: امیدوارم این حرکت برای دیگر آحاد جامعه الگو شود تا هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد خودش را حافظ محیط زیست بداند./ ایسنا